Performancing Metrics

ادغام، قدرت اتحادیه ها را افزایش می دهد | اتاق خبر
کد خبر: 360495
تاریخ انتشار: 31 تیر 1395 - 02:32
رئیس اتحادیه اغذیه فروشان تهران گفت: اجرای مصوبه ادغام اتحادیه‌های همگن نباید به صورت شتابزده و بدون در نظر گرفتن شرایط اتحادیه ها باشد .

اتاق خبر- اسداله احمدی شهریور افزود: لازمه اجرای موفق مصوبه ادغام اتحادیه ها، نیازمند بررسی و شناسایی دقیق رسته‌های همگن و واگذاری آنها به اتحادیه های مربوطه در بازه زمانی مناسب  است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام اتحادیه ها با مصوبه هیات عالی نظارت موافق هستند اما مشکل اصلی اجرای درست این طرح است که نگرانی هایی را برای اتحادیه ها ایجاد کرده که امید است ریاست اتاق اصناف ایران حقی را برای این نگرانی ها قائل باشد.

احمدی شهریور افزود: اجرای صحیح مصوبه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، باعث بالا بردن قدرت اتحادیه ها می‌شود و کارایی آنها را بالا خواهد برد اما ابتدا باید از اتحادیه هایی که کمتر از ۳۰۰ نفر عضو دارند،  شروع شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اتحادیه اغذیه فروشان تهران دو هزار و ۶۰۰ عضو رسمی دارد و ۷۰۰ عضو فاقد پروانه نیز در حال تکمیل مدارک و ساماندهی شدن هستند.

احمدی شهریور افزود: تداخل صنفی معضلی است که از ابتدا اتحادیه های صنفی با آن درگیر بوده اند و اگر از همان ابتدا این مساله رعایت شده بود اکنون با این مشکلات روبه رو نبودیم و امید است ادغام اتحادیه ها این مساله را مرتفع سازد.

منبع: اتاق اصناف ایران

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید