Performancing Metrics

تیم ملی جوانان با آمادگی بالا به رقابت‌ها آسیایی اردن می‌رود | اتاق خبر
کد خبر: 360593
تاریخ انتشار: 31 تیر 1395 - 10:29
صادقی:
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان آمادگی بازیکنان را برای حضور در رقابت‌های آسیایی اردن بالا ارزیابی کرد.

هندبال جوانان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کیوان صادقی در مورد آمادگی بازیکنان تیم ملی جوانان اظهار کرد: تیم ملی جوانان با آمادگی بالایی به رقابت‌های آسیایی اردن اعزام خواهند شد. بازی‌های تدارکاتی و اردوهای زیادی را سپری کرده‌اند و کاملا آمادگی دارند. اکنون برای بازی آماده‌ایم و امیدوارم به خوبی راهی شویم و شرایط آنجا مناسب باشد و همه چیز مهیا شود تا بتوانیم بخوبی بازی کنیم.

او در مورد حریفان تیم ملی جوانان در رقابت‌های آسیایی معتقد است: در مرحله اول این رقابت‌ها با اردن و ازبکستان هم‌گروه هستیم و احتمال صعود به مرحله دوم خیلی زیاد است.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: مرحله دوم مسابقات به صورت MW برگزار خواهد شد. احتمالا حریفان جوانان در این مرحله عربستان، کره‌جنوبی و عراق که جزو تیم‌های خوب هستند، خواهند بود. با وجود این حریفان در این مرحله بازیکنان ما کار سخت‌تری خواهند داشت. باید تلاش کنیم که به عنوان سرگروه این مرحله را پشت سر بگذاریم.

صادقی با ابراز امیدواری خاطرنشان کرد: اگر از مرحله دوم به خوبی عبور کنیم و به عنوان اول گروه صعود کنیم به ژاپن خواهیم خورد. ولی اگر به عنوان دوم گروه بالا بیاییم به احتمال 90درصد با قطر روبه‌رو می‌شویم و رقابت خیلی دشوار خواهد شد و فقط باید به فکر کسب سهمیه رقابت‌های جهانی باشیم.

تیم ملی هندبال جوانان با 18 بازیکن برای حضور در رقابت‌های آسیایی 2016، 29 تیرماه ساعت 22:00 به دبی و بعد از آن به اردن اعزام خواهند شد. کیوان صادقی به عنوان سرمربی، قاسم شعبان‌پور و رسول کشانی به عنوان مربی، دانیال امین‌آیی کمک مربی، سیف‌الله حیدرپور به عنوان سرپرست تیم و سرسنگی به عنوان پزشک این تیم را در اردن همراهی خواهند کرد.

پانزدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی اردن از اول تا 11 مردادماه برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها جنبه‌ی انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2017 که به میزبانی الجزایر برگزار خواهد شد را نیز دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید