Performancing Metrics

«کوریا ایر» پروازهای خود را به ترکیه از سرگرفت | اتاق خبر
کد خبر: 360657
تاریخ انتشار: 31 تیر 1395 - 19:58
ناوگان هوایی کره جنوبی موسوم به «کوریا ایر» پروازهای خود به ترکیه را که از زمان کودتای نافرجام متوقف شده بود، از سرگرفت.

به گزارش اتاق خبر، سازمان هواپیمایی کره جنوبی امروز پنجشنبه اعلام کرد که پروازهای خود را بین فرودگاه های «اینچئون» و «استانبول» بار دیگر برقرار کرده است.
این پروازها که پنج بار در هفته انجام می شد از روز دوشنبه گذشته متوقف شد و در حال حاضر برای سه روز در هفته برنامه ریزی شده است.
«کوریا ایر» نیز در بیانیه ای اعلام کرد که در سال جاری میلادی شمار گردشگران میان دو کشور کاهش زیادی داشته است.
وزارت امور خارجه کره جنوبی پس از اعلام کودتا در ترکیه با صدور بیانیه ای از شهروندان این کشور خواست هر چه سریعتر ترکیه را ترک کنند.
همچنین به کره ای ها گفته شده است که تا پایان ماه اوت (مرداد - شهریور) این هشدار ادامه خواهد داشت و در صورت تغییر وضعیت مراتب از طریق این وزارتخانه به اطلاع آنان خواهد رسید.
در کودتای شامگاه جمعه علیه دولت رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه که تا پیش از طلوع خورشید روز بعد شکست خورد، بر اثر درگیری های مردم و نظامیان و اقدام کودتاگران در بمباران برخی ساختمان های دولتی و خیابان ها، براساس برخی گزارش ها بیش از 300 نفر کشته و 1400 تن زخمی شدند و اعلام شده حال برخی از آنان وخیم است.
شرایط نه چندان با ثبات ترکیه باعث شده تا رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کشور شب گذشته به مدت سه ماه در کشور وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

منبع: ایرنا

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید