Performancing Metrics

امسال خبری از آیفون 7 پرو نخواهد بود | اتاق خبر
کد خبر: 360696
تاریخ انتشار: 1 مرداد 1395 - 02:31
به اعتقاد evleaks@ آیفون امسال در دو نسخه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با نام‌های رمز Sonora و Dos Palos عرضه خواهد شد و خبری از نسخه سوم نیست.

به گزارش اتاق خبر، طبق شایعات اپل در حال کار بر روی نسخه پرو از آیفون است تا در کنار نسخه معمولی و نسخه پلاس عرضه شود. اما به ادعای افشاکننده مشهور توییتری Evan Blass امسال خبری از نسخه پرو نخواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید اپل یک نسخه از آی‌پد را با نام پرو عرضه کرده که دارای مشخصات سخت‌افزاری بهتر، کانکتور هوشمند و امکانات نرم‌افزاری بیشتر است. طبق شایعات آیفون 7 نیز قرار بود در نسخه پرو با کانکتور هوشمند و همچنین دوربین دوگانه برای زوم اپتیکال بدون کاهش کیفیت استفاده کند اما Evan Blass اعتقاد دارد این گوشی امسال به بازار نخواهد آمد.

 

به اعتقاد evleaks@ آیفون امسال در دو نسخه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با نام‌های رمز Sonoraو Dos Palos عرضه خواهد شد و خبری از نسخه سوم نیست. تصاویری که اخیراً منتسب به آیفون 7 پرو درز کرده‌اند هم دارای اشکالاتی در ظاهر هستند که جعلی بودن آن‌ها را ثابت می‌کند. از جمله این اشکالات می‌توان به حضور لوگوی S اشاره کرد که تنها در آیفون‌های سری S حضور دارد. همچنین اگر به تصاویر دقت کنید سازنده آن‌ها دو گوشی پلاس و پرو را طوری چیده است که تصور کنید نسخه پرو صفحه‌نمایش بزرگتری دارد.

به هر حال بیشتر منابع اعتقاد دارند تغییرات گسترده در آیفون از جمله دوربین دوگانه، صفحه‌نمایش OLED و طراحی جدید را در آیفون سال آینده یعنی 2017 شاهد خواهیم بود و شاید اپل نام آیفون 7 را نیز برای سال آینده نگه دارد.

 

منبع: عصرایران

95102

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید