Performancing Metrics

مخالف خروج تراکتور از تبریز هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 360806
تاریخ انتشار: 1 مرداد 1395 - 23:30
ششگلانی:
رییس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی می‌گوید هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری داربی تبریز بعد از آماده سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) انجام شده است.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارت

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جواد ششگلانی، رییس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در پاسخ به وضعیت میزبانی تیم ماشین سازی و تراکتورسازی در لیگ برتر ، اظهار کرد: اولین بازی ماشین سازی در هفته‌ دوم خواهد بود که این بازی در زمین گسترش فولاد برگزار می‌شود. تیم تراکتورسازی هم فردا (شنبه) صبح مشخص می‌شود که در ورزشگاه گسترش فولاد به میدان می‌رود یا نه. البته آنها خودشان زمین اختصاصی دارند، ولی این که می‌گویند شاید بازی‌های‌شان در کرج برگزار شود را خودشان باید پاسخگو باشند و در نهایت خودشان باید تصمیم بگیرند که در کجا بازی کنند. هر چند که ما مخالف خارج شدن آنها از تبریز هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که داربی تبریز بالاخره در کجا برگزار می‌شود، توضیح داد: داربی تبریز که میان تراکتورسازی و ماشین سازی برگزار می‌شود، در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد. با سازمان لیگ هماهنگ  کرده‌ایم و آنها قبول کرده‌اند که داربی تبریز زمانی برگزار شود که ورزشگاه یادگار امام (ره) درست شده باشد.

رییس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه یادگار امام (ره) به زودی می‌تواند آماده برگزاری رقابت‌ها باشد، عنوان کرد: بله. برنامه‌ریزی ها انجام شده است و کارهای زیر ساختی انجام شده است. ان‌شاء‌الله کارهای زیر ساختی که تمام شود، چمن را روی زمین سوار می‌کنیم. یعنی چمنی نمی‌کاریم،‌ بلکه چمن از قبل آماده شده را روی زمین ورزشگاه سوار می‌کنیم.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید