Performancing Metrics

ابوالفضل سیدی: تیم ملی ایران شروع خوبی داشت | اتاق خبر
کد خبر: 360839
تاریخ انتشار: 2 مرداد 1395 - 05:29
رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا - تهران
ملی‌پوش جوان بسکتبال ایران معتقد است تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شروع خوبی داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ابوالفضل سیدی، ملی‌پوش جوان بسکتبال ایران درباره دیدار برابر اندونزی اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم. به نظرم بچه‌ها به خوبی امتیاز کسب کردند و نشان دادند در حمله شرایطمان مطلوب است. یک سری اشتباهاتی داشتیم که مطمئناً در ادامه بهتر خواهیم شد و آن‌ها را نیز از بین می‌بریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در کارهای دفاعی خوب بود یا نه، بیان کرد: نمی‌توان در این بازی این موضوع را بیان کرد. رقابت با اندونزی برای ما کمی تمرینی هم بود چون سطح فنی حریف مشخص بود و این بازی برایمان تمرینی شد. به همین دلیل کادر فنی و بازیکنان فشار زیادی نیاوردند اما مطمئناً برابر حریف های قوی‌تر دفاعمان نیز قوی‌تر خواهد شد.

بازیکن پست یک تیم ملی جوانان ادامه داد: امیدوارم دو بازیکن مصدوم تیم خیلی سریع به سلامت کامل برسند و در ادامه بتوانیم بهتر کار کنیم. به هر حال شروع خوبی داشتیم و باید برای دیدارهای بعدی آماده شویم.

او در پاسخ به این سوال که تیم‌های چین و کره جنوبی را چگونه ارزیابی می‌کند، بیان کرد: چینی‌ها از نظر قدی خیلی خوب بودند اما تا زمانی که برابرشان به میدان نرویم چیزی مشخص نمی‌شود. کره جنوبی عملکرد خوبی داشت. به نظرم بازی اصلی ما برابر کره است که با پیروزی در آن دیدار تا فینال برابر چین قرار نمی‌گیریم.

سیدی در پاسخ به این سوال که ماجرای رفتن و برگشتنش در تیم ملی چه بود، بیان کرد: مثل هر بازیکن دیگری به پوشیدن پیراهن ملی افتخار می‌کنم. یک سوءتفاهم بود و من تلاشم را کردم تا نظر کادر فنی را دوباره جلب کنم. در این دیدار نیز مبارزه کردم تا تأثیرگذار باشم. من همیشه در خدمت تیم ملی کشورم هستم و خواهم بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید