Performancing Metrics

انحصار در تبلیغات | اتاق خبر
کد خبر: 360940
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 00:37
یک کارآفرین گفت:از یک طرف آمریکایی ها کسب و کار های ایرانی را تحریم کرده اند و نمی گذارند در Google، Facebook، InstagramوYouTube تبلیغ کنیم و از سوی دیگر، در داخل کشور هم برای معرفی محصولات داخلی محدودیت وجود دارد و امکاناتی برای فعالان این عرصه فراهم نم

اتاق خبر: یک کارآفرین اظهار داشت: تبلیغات یکی از مهمترین نیازهای هر کسب و کار است و تاثیر آن در حیات یک شرکت ها غیرقابل انکار است. ولی از یک طرف آمریکایی ها کسب و کار های ایرانی را تحریم کرده اند و نمی گذارند در Google، Facebook، InstagramوYouTube تبلیغ کنیم و از سوی دیگر، در داخل گیر یکسری افراد افتاده ایم که با همه چیز سیاسی برخورد می کنند!

پاشا ناصر آبادی افزود:در شرایط اقتصاد مقاومتی، با وجود تحریم ها و فیلترینگ و ممنوعیت تبلیغ  ماهواره، چه کسی به اداره بازرگانی صدا و سیما اجازه داده برای تبلیغات تلویزیونی که در انحصار خودش است قیمت گذاری کند و برایش مقررات وضع کند؟

چرا باید قوانین انتخابی اجرا شوند؟ همانطور که تبلیغات ماهواره ای ممنوع است، قیمت گذاری خدمات انحصاری توسط ذینفع هم ممنوع است! یعنی اداره بازرگانی صدا و سیما با نقض قانون به نابودی کسب و کارها دامن می زند ولی از آن طرف شعار حمایت از کسب و کارها را سر داده اند!

مدیران محترم به جای آنکه خرجشان را با دخلشان جور کنند، هزینه ناکارآمدی ها را با افزایش نابه هنگام قیمت آگهی ها و فشار به فعالان اقتصادی (یعنی همان هایی که چرخشان نمی چرخد) تامین می کنند. چرا؟ چون بودجه صدا و سیما کفاف حقوق 30 هزار پرسنل را نمی دهد!

وی ادامه داد: BBC جهانی که گسترده ترین رادیو تلویزیون جهان است، فقط 14 هزار کارمند دولتی دارد ولی صدا و سیمای ما با این همه برنامه های تکراری و قرعه کشی و تبلیغات، 30 هزار نفر نیرو دارد که حقوقشان سالانه 1000 میلیارد تومان خرج روی دست کشور می گذارد! 

حالا که صحبت از رقم فیش هاست، بد نیست تعداد فیش های حقوقی را هم بررسی کنند تا معلوم شود چرا چرخ کارخانه ها نمی چرخد!

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید