Performancing Metrics

مخالفت سیستم بانکی با پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی به ۵۵ هزار مسکن مهر | اتاق خبر
کد خبر: 360985
تاریخ انتشار: 2 مرداد 1395 - 16:08
بانک مرکزی در ادعایی جدید از پرداخت تسهیلات به ۵۵ هزار مسکن مهر که به گفته خود این واحدهای مسکونی قبل از یکم مهر ۹۲ شروع شده‌اند ممانعت و مخالفت می کند و اتفاقا قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر به آن اذعان و می گوید که "مشکل ما بانک مرکزی است".

به گزارش اتاق خبر  به نقل از فارس، پرداخت نشدن تسهیلات 30 میلیونی مسکن مهر به برخی از پروژه‌هایی که در دولت قبل آغاز شده است و تعداد آنها بیش از ۵۰ هزار مسکن است وزارت راه و شهرسازی را در یک وضعیت دشواری قرار داده چرا که اگر می خواهد به وعده بسته شدن پرونده مسکن مهر جامه عمل بپوشاند باید تمام موانع بر سر راه تکمیل واحدهای مسکونی مهر را بردارد.

بنابراین گزارش، از آنجا که هنوز تعداد زیادی از واحدهای مسکونی مهر باقیمانده است به نظر می رسد پرونده این پروژه که گفته می شود بدون احتساب زمین سرمایه ای بالغ بر 100 هزار میلیارد تومان سرمایه صرف خود کرده است سال 96 هم به اتمام نمی رسد.

هر چند مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی و از سوی دیگر مقامات ارشد دولتی اعلام می کنند متعهد به اتمام پروژه مسکن مهر هستند و به تمام تعهدات پایبند هستند اما سنگ اندازی بانک مرکزی و سیستم بانکی در دادن تسهیلات خود به معنای واقعی بی تعهدی به این پروژه است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید