Performancing Metrics

قم در آبادانی نمونه باشد | اتاق خبر
کد خبر: 361033
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 15:01
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رکود اقتصادی و بیکاری گفت: مدیران در جهت جذب سرمایه‌گذار و شناسایی مزیت پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران تلاش کنند تا قم در آبادانی نمونه باشد.

اتاق خبر: علی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان قم که قبل از ظهر شنبه با حضور مدیران استان در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: گزارش مدیران نشان می‌دهد در حال تحول خوبی هستیم و آن‌ها با هوشیاری فراوان در شرایط سخت استان را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: اما یک سئوال مطرح می‌شود و آن این که ما چگونه می‌توانیم با این روند سرمایه‌گذاری عمرانی چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم را رفع کنیم.

نماینده مردم قم در خانه ملت اضافه کرد: در دورنمای وضعی کشور بعید می‌دانم ۵۰ درصد رشد بودجه عمرانی داشته باشیم.

رکود اقتصادی و بیکاری اولین چالش در کشور

وی عنوان کرد: اولین چالش ما در کشور رکود اقتصادی و بیکاری است و این نشان دهنده مشکلات اقتصادی است اما پروژه‌های عمرانی حاضر پاسخگوی مشکلات ما نیستند.

لاریجانی ابراز کرد: ما آسیب‌هایی نیز در حوزه اجتماعی و فرهنگی داریم و گاهی مشکلاتی همچون نوعی بیماری شیوع می‌کند و برای نمونه ناباروری را منجر می‌شود. برای مقابله با این چالش‌ها پروژه‌های حاضر نمی‌تواند مناسب و پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه از طرفی آسیب‌هایی در محله‌های فقیر در حال افزایش هستند و دامنه فقر گسترش می‌یابد،‌ گفت: روند کنونی ما مسئله کلان در کشور را نمی‌تواند پاسخگو باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در جریان تلاش مدیران هستم، ابراز داشت: اگر مسئله اقتصاد اولویت اول باشد، توافق هسته‌ای نیز صورت گرفته و فرض کنید منهای شیطنت‌های غربی‌ها همه مسائل خوب پیش رود اما این که ما در این شرایط چگونه حرکت رو به جلو داشته باشیم مهم است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید