Performancing Metrics

جو سیاسی استان بوشهر مطلوب است | اتاق خبر
کد خبر: 361042
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 16:36
معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جو سیاسی استان اکنون مناسب است و امیدوارم با انتصاب معاون جدید این فضا ارتقاء پیدا کند.

اتاق خبر:فتح الله حقیقی بعد از ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه معاون سیاسی استانداری بوشهر اظهار داشت: اقدامات متعددی در زمان فعالیت من در استانداری صورت گرفته که این فعالیت‌ها اکنون مستند و به صورت کتابچه‌ای آماده شده است.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: آنچه در این حوزه انجام شده همکاری تعاملی بین مدیران، فرمانداران و کارشناسان بوده است.

وی اضافه کرد: در این مدت استان بوشهر در حوزه سیاسی بر اساس شاخص های معاونت سیاسی بررسی و به‌عنوان استان برتر معرفی و توسط وزیر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

حقیقی در خصوص دیگر موفقیت‌های این معاونت گفت: در حوزه‌های مختلفی چون پدافند، اتباع، امنیتی و انتظامی نیز جزو حوزه‌های برتر شناخته شده و مورد تقدیر کتبی قرار گرفت.

وی با اشاره به فاصله زیاد سنی خود با استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: سالاری دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند شجاعت، صداقت، پرکاری و باهوشی است و معاون استانداری با این مشخصات جزو افتخارات کاری من است.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در این دوره کاری علی‌رغم برخی از گفته‌ها کوچکترین تنشی را با یکدیگر نداشته‌ایم.

وی با اشاره به انتخاب فرماندار بوشهر به عنوان سرپرست این معاونت گفت: تمام فرمانداران کنونی ما قابلیت و تجربه این سمت را دارند و در طول دوران کاری خود این را ثابت کرده‌اند.

وی بیان کرد: جو سیاسی استان اکنون مناسب است و امیدوارم با انتصاب معاون جدید این فضا ارتقاء پیدا کند.

حقیقی خاطرنشان کرد: در طول فعالیت خود در این استان بسیار خوبی های مردم این استان را لمس کردم و مبلغ این خوبی‌ها در استان های دیگر خواهم بود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید