Performancing Metrics

پیشرفت ۴۵ درصدی تعمیرات اساسی بزرگترین پالایشگاه گازی کشور | اتاق خبر
کد خبر: 361043
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 16:47
رئیس برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیراتی شرکت پالایش گازفجرجم از پیشرفت ۴۵ درصدی تعمیرات اساسی بزرگترین پالایشگاه گازی کشور خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روابط عمومی پالایش گازفجرجم، محمد سعید ناصر معدلی گفت: علی‌رغم حجم وسیع عملیات تعمیرات اساسی و تفاوت ها وتراکم بالای کاری در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته، شاهد پیشرفت ۴۵ درصدی تعمیرات اساسی در واحدهای شیرین سازی این پالایشگاه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: عملیات تعمیرات اساسی سه واحد از هشت واحد شیرین سازی پالایشگاه به صورت کامل به پایان رسیده است و واحد چهارم نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی افزود: مطالعه و بازرسی فنی تجهیزات پالایشگاه به منظوردریافت روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب گازترش ازپارس جنوبی هم زمان با تعمیرات اساسی سال جدید، این عملیات را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته کرده است و همه واحدهای شرکت در انجام این ماموریت مهم سهیم هستند.

رئیس برنامه ریزی و روش های تعمیراتی شرکت پالایش گازفجرجم ادامه داد: بهترین زمان انجام این مطالعه وبازرسی های فنی، در حین تعمیرات اساسی بوده است و لذا طولانی تر بودن تعمیرات اساسی امسال نسبت به سال‌های گذشته نیز کاملا طبیعی است.

وی تاکید کرد: دریافت وفراورش روزانه  ۵۰ میلیون متر مکعب گاز از عسلویه درپالایشگاه فجرجم در واقع مصداق ساختن یک واحد پالایشگا هی جدید است که در حال حاضر به خوبی در این پالایشگاه در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پالایشگاه گازفجرجم یکی از بزرگترین پالایشگاه های گازی کشور محسوب می‌شود که نزدیک به ۱۵ درصد گاز مصرفی کشور را تامین می کند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید