Performancing Metrics

ادارات فومن برنامه ۹۵ را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تهیه کنند | اتاق خبر
کد خبر: 361052
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 18:12
فرماندار فومن بااشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، گفت:همه دستگاه های اجرایی شهرستان فومن برنامه سال جاری خودرا درجهت تحقق فعالیت های اقتصاد مقاومتی تهیه وتنظیم کنند.

اتاق خبر: میرشمس مومن زاده در جلسه شورای اداری شهرستان فومن که عصر شنبه در سالن آیت الله بهجت فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید رعایت اصول اخلاق اسلامی سرلوحه همه فعالیت های ما به ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی به تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان فومن در انجام خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: وجود تعامل ، همدلی و استفاده از پتانسیل و ظرفیت های فراوان شهرستان می تواند در حل مشکلات موجود و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم یاری رسان مسئولان شود.

فرماندار فومن رشد، توسعه و حل مشکلات شهرستان را وظیفه و رسالت اصلی همه مسئولان دانست و گفت: هر تغییر و تحولی در جهت رسیدن به هدف، رشد و توسعه بیشتر مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به مراجعات مردمی درخصوص بی اعتنایی برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی به درخواست های آنها، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات و پاسخ به درخواست های مردم از وظایف اصلی همه مدیران بوده که باید به آن توجه ویژه شود.

مومن زاده با تأکید بر پرهیز از هرگونه روزمرگی مسئولان در حوزه فعالیتی خود، تصریح کرد: به عنوان یک مسئول تلاش کنیم تا از فرصت اندک مسئولیت برای اجرای برنامه ها و خدمات زیر ساختی و زیر بنایی عمرانی استفاده کنیم.

وی در ادامه به تهیه و تدوین عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان در سال ۹۴ اشاره کرد و یادآورد شد: باید وقت خود را برای توسعه بیشتر و ارائه امکانات و خدمات زیر ساختی و عمرانی به مردم در سطح شهرستان  فومن صرف کنیم.

فرماندار فومن با بیان اینکه مسئولان باید برنامه محور عمل کنند، اظهار کرد: همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ملکف بوده برنامه و فعالیت های خود برای سال جاری تهیه و به مسئول مربوطه آن در فرمانداری تحویل دهند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال جاری، افزود: برنامه تمام دستگاه های اجرایی شهرستان فومن باید در جهت تحقق این نامگذاری تهیه و تدوین شود.

فرماندار فومن به حرکت در این مسیر با استفاده از تمام پتانسیل و ظرفیت های شهرستان اشاره کرد و گفت: ارائه برنامه با محوریت اقتصاد مقاومتی از معیارها و ملاک های ارزیابی عملکرد هر نهاد و دستگاه اجرایی در شهرستان است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید