Performancing Metrics

سیمئونه یا سامپائولی سرمربی آرژانتین می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 361058
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 19:17
رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین برای مذاکره با سرمربیان اتلتیکومادرید و سویا به اسپانیا خواهد رفت تا آنها را برای بدست گرفتن هدایت آلبی سلسته متقاعد کند.

آرماندو پرس

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال آرژانتین(AFA) به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ‌ملی است.

آرماندو پرس دیروز (جمعه) با دو نامزد برای جانشینی خراردو مارتینو جلسه داشت. ابتدا قرار بود با میگل آنخل روسو و سپس با ادگاردو بائوسا، سرمربی کنونی سن پابلو صحبت کند.

تیم ‌ملی آرژانتین در بازی‌های انتخابی  جام جهانی 2018 روسیه باید به مصاف اروگوئه و ونزوئلا برود و سرمربی باید فهرست 23 نفره بازیکنان را اواسط ماه اوت (اواخر مرداد) اعلام کند.

خولیو اولاریتکوچئا، سرمربی تیم ‌ملی زیر 23 سال آرژانتین اعلام کرده است علاقه ای به هدایت تیم بزرگسالان آلبی سلسته ندارد. این در حالی است که AFA ترجیح می‌دهد سرمربی را انتخاب کند که بتواند تیم ‌ملی را به جام جهانی برساند. در این شرایط، میگل روسو شانس زیادی برای هدایت تیم ‌ملی دارد. با این حال پرس ترجیح می‌دهد به علاقمندی های هواداران در نظر سنجی ها نیز توجه کند. در نظر سنجی ها دیگو سیمئونه و خورخه سامپوئولی، سرمربیان انتخابی هواداران بودند. بر این اساس پرس در ماه اوت به اسپانیا می‌رود تا با سرمربیان اتلتیکومادرید و سویا ملاقات کند.

AFA از لحاظ اقتصادی در شرایطی نیست که بتواند جریمه فسخ قرارداد سامپائولی با سویا را بپردازد. این سرمربی آرژانتینی یک ماه پیش  با باشگاه اسپانیایی قرارداد امضا کرد. این فدراسیون همچنین با مائور سیسو پوچتینو تلفنی صحبت خواهد کرد. او نیز با تاتنهام قرارداد دارد اما سیمئونه در شرایط متفاوتی بر سر می‌برد. در قراردادش بندی وجود دارد که او می‌تواند در صورت پیشنهاد تیم ‌ملی آرژانتین، اتلتیکومادرید را ترک کند.  AFA می داند که راضی کردن سیمئونه سخت خواهد بود.

آخرین قصد پرس، بارسلونا است. رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین قصد دارد در جلسه‌ای که با لیونل مسی و خاویر ماسکرانو صحبت کند. پرس می‌خواهد نظر مسی را برگرداند تا او به تیم ‌ملی بازگردد. AFA می داند نبود بهترین بازیکن جهان در تیم ‌ملی باعث تضعیف شدن آن می‌شود و همچنین نبودش از لحاظ مالی به این سازمان ضربه خواهد زد.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید