Performancing Metrics

مورینیو از من در خط حمله استفاده خواهد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 361066
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 20:44
رونی:
مهاجم منچستریونایتد اظهار کرد سرمربی این تیم به او گفته در پست پشت مهاجم استفاده خواهد کرد.

وین رونی

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، وین رونی مهاجم منچستریونایتد تایید کرد زیر نظر ژوزه مورینیو در پست مهاجم بازی خواهد کرد. او همچنین اعلام کرد همان طور که برای بازی زیر نظر فرگوسن شور و اشتیاق داشت، برای بازی زیر نظر مورینیو نیز شور و اشتیاق دارد.

وین رونی در سال 2013 از طرف مورینیو پیشنهاد برای بازی با چلسی را دریافت کرد ولی او این پیشنهاد را رد کرد و در منچستریونایتد باقی ماند. در نهایت با پیوستن مورینیو به منچستریونایتد، این فرصت برای رونی پیش آمد که زیر نظر مورینیو کار کند.

وین رونی درباره حضور در تیم مورینیو گفت: وقتی به منچستریونایتد آمدم، بیشتر به خاطر حضور فرگوسن بود. دوست داشتم بیشتر زیر نظر او کار کنم. بعدها دوست داشتم به خاطر همه کارهایی که مورینیو در فوتبال انجام داده است، با او کار کنم. مورینیو در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس توانسته است خودش را اثبات کند. او مربی است که خیلی ها دوست دارند زیر نظرش کار کنند. مورینیو قطعا یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان است. هیجان زیادی دارم که زیر نظر او کار کنم. دقیقا همان شور و هیجانی که برای بازی زیر نظر فرگوسن داشتم را اکنون برای بازی زیر نظر ژوزه مورینیو دارم. 

وین رونی در چند سال گذشته در پست‌های مختلفی از جمله خط هافبک برای منچستریونایتد بازی کرده است ولی ورود مورینیو به یونایتد به نظر شرایط را برای او تغییر داده است. همان طور که این مربی پرتغالی در همان نشست خبری نخست خود اعلام کرد از رونی در پست خط حمله یا پشت مهاجم استفاده خواهد کرد. خود وین رونی نیز اکنون این را تایید کرد که در فصل جدید در پست ‌پشت مهاجم بازی خواهد کرد.

او درباره این موضوع گفت: مورینیو به من گفت در پست پشت مهاجم و یا مهاجم استفاده خواهد کرد. این همان چیزی است که من در حال‌ حاضر آن را در تمرینات انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم تا سطح آمادگی خودم را بالا ببرم. در طول کارنامه فوتبالی‌ام گل‌های زیادی را به ثمر رساندم و شک و تردیدی نسبت به توانایی گلزنی‌ام ندارم. امیدوارم در این فصل هم همین‌طور باشد. ورود مربی جدید با ورود طرز تفکر جدید به تیم همراه است و ما بازیکنان هستیم که باید خودمان را با آن وفق بدهیم.

منچستریونایتد باید پس فردا (دوشنبه) در سومین دیدار دوستانه پیش فصل خود برابر منچسترسیتی در کشور چین به میدان برود. یونایتد در آخرین دیدار دوستانه خود نیز باید برابر گالاتاسرای به میدان برود.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید