Performancing Metrics

نمی‌توان تیم‌های مدعی قهرمانی و قعرنشین لیگ شانزدهم را پیش‌بینی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 361067
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 20:55
قاسم‌پور:
یک مربی فوتبال می‌گوید با توجه به عملکرد تیم‌ها در فصل نقل‌و انتقالات نمی‌توان چهره تیم‌های مدعی قهرمانی و قعرنشین را پیش‌بینی کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و استقلال خوزستان در مشهد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ابراهیم قاسم‌پور درباره شروع لیگ‌برتر شانزدهم و وضعیت تیم‌ها اظهار کرد: با توجه به شروع زودهنگام تمرینات تیم‌ها، فکر نمی کنم امسال حتی یک مربی هم بتواند بهانه بیاورد که تیمش مشکل بدنی دارد. تیم‌هایی که یارگیری مناسبی داشته باشند و تمرینات‌شان را هم زود شروع می کنند، از شانس بیشتری برای موفقیت برخوردار هستند. همان‌طور که استقلال خوزستان سال گذشته این روند را طی کرد و تا پایان لیگ بدون مشکل بود و در نهایت هم مقام قهرمانی را به دست آورد.

این مربی فوتبال درباره تقسیم قدرت میان تیم‌های لیگ‌ برتر نیز گفت: اکثر تیم‌های ایرانی جزو ارگان‌های دولتی هستند و امسال هم اکثر تیم‌ها سرمایه‌گذاری خوبی را در فصل نقل و انتقالات انجام دادند اما تا موقعی که لیگ‌برتر شروع نشود، نمی توان تیم‌های مدعی را پیش‌بینی کرد. به طور کلی چند تیم مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و سپاهان در اکثر لیگ‌ها مدعی بودند.

او در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم تیمی می‌تواند راه استقلال خوزستان را طی کند و به عنوان پدیده مطرح شود نیز اظهار کرد: هرچند سال یک‌بار شاهد حضور تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان و در واقع به عنوان پدیده هستیم اما این موضوع دور از دسترس نیست. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد.

قاسم‌پور درباره وضعیت تیم‌های خوزستانی در لیگ‌برتر که هدایت‌شان را اکبر پورموسوی، نعیم سعداوی و نادر دست‌نشان بر عهده دارند هم به صحبت پرداخت و گفت: فوتبال خوزستان همیشه با چالش مواجه بوده است. سعداوی در فوتبال ایران صاحب نام است و در دوره‌های مختلف لیگ‌برتر، دستیار مربیان خوبی بوده است. نادر دست نشان هم در این چند سال بیشتر در لیگ دسته یک فعالیت داشته است اما هیچ شناختی از پورموسوی ندارم.

این مربی با بیان اینکه نیمکت تیم‌ها در لیگ‌برتر شانزدهم تغییر چندان زیادی نداشتند نیز اضافه کرد: اکثر مربیان شناخته شده هستند و چهره جدیدی را نمی‌بینم. در گذشته هم که هدایت‌ تیم‌ها به مربیانی مانند یحیی گل‌محمدی و علیرضا منصوریان سپرده شد، کسی نمی‌دانست آن‌ها موفق می‌شوند یا نه اما آن‌ها در عین جوانی نتایج خوبی را کسب کردند. مربی موفق باید مدیریت مناسبی داشته باشد و از شم مربیگری خوبی نیز بهره ببرد. 

او درباره اینکه آیا لیگی رقابتی را شاهد خواهیم بود نیز گفت: امیدوارم در بالا و پایین جدول شاهد رقابت خوب و داغی باشیم. البته با توجه به عملکرد تیم‌ها نمی‌توان درباره تیم‌های در بالا و پایین جدول پیش‌بینی کرد. فکر می‌کنم تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و استقلال خوزستان مدعیان اصلی هستند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید