Performancing Metrics

بدهی سنگین باشگاه نفت به بازیکنان فصل گذشته | اتاق خبر
کد خبر: 361077
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 22:44
با وجود واگذاری امتیاز باشگاه نفت، مالک جدید هنوز با بازیکنان سابق تسویه حساب نکرده است.

نفت تهران

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، باشگاه نفت که سال گذشته با مشکلات مالی فراوانی روبرو بود هنوز قرارداد بازیکنان فصل گذشته‌اش را تسویه نکرده و این در حالی است که طبق قراردادی که مالک جدید باشگاه امضا کرده طلب فصل گذشته بازیکنان باید ظرف مدت کوتاهی پرداخت شود.

بازیکنان باشگاه نفت سال قبل با مشکلات زیادی مواجه بودند و حتی کار به جایی رسید که برخی بزرگان تیم صحبت از اعتصاب می‌کردند اما با غیرتی که میان بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم وجود داشت آنها تلاش کردند تا بهترین نتایج را بگیرند. در این میان پولی هم به حساب آنها واریز نمی شد تا جایی که در حال حاضر به طور میانگین بازیکنان فصل گذشته نفت 70 درصد از مبالغ قراردادشان را از باشگاه طلبکارند.

شرکت بهنام پیشروی کیش که مالک جدید باشگاه است تا به امروز هیچ تماسی با بازیکنان سابق نفت برقرار نکرده تا طلب‌های آنها را پرداخت و با آنها تسویه حساب کند. البته موعدی مقرر شده که هنوز به پایان نرسیده اما انتظار می‌رود مسئولان باشگاه نفت که مربی جدید و البته بازیکنان جدید را به خدمت گرفته‌اند هر چه زودتر با بازیکنان فصل گذشته که در روزهای سخت برای این تیم زحمت کشیدند تسویه حساب کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید