Performancing Metrics

پرطرفدارترین بازیگران زن سینمای ایران در اینستاگرام چه پوششی دارند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 361264
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 16:15
تعداد فالوئرهای بازیگران مطرح کشورمان در فضاهای مجازی بحثی داغ است و از همین رهگذر قصد داریم به پوشش سه ستاره پرطرفدار زن ایرانی در اینستاگرام نگاهی بیاندازیم.

به گزارش اتاق خبر، اینکه آیا بازیگران مطرح سینمای کشورمان به دنبال افزایش تعداد فالوئرها و یا دنبال‌کنندگان خود در صفحات اینستاگرام هستند یا خیر بماند، اما به هر تقدیر یکی از بحث‌های داغ این روزها در فضاهای مجازی، تعداد فالوئرهای سلبریتی‌های سینمای کشورمان است.

در بین بازیگران زن سینمای ایران، به ترتیب بهنوش بختیاری، الناز شاکردوست و مهناز افشار در صدر پر طرفدارترین‌ها قرار دارند و و به ترتیب با 5 میلیون، 4 میلیون و سیصد هزار نفر و 4 میلیون و صد هزار نفر فالوئر در اینستاگرام می‌درخشند.

از این صحبت‌ها گذشته و البته به همین بهانه درخشش بختیاری، شاکردوست و افشار در اینستاگرام، در این مجال قصد داریم نگاهی کوتاه و اجمالی داشته باشیم به نوع پوشش این سه بازیگر جوان زن ایرانی.

لباس بهنوش بختیاری؛ کلاسیک با رنگ ملایم و فانتزی با رنگ جیغ

درباره بهنوش بختیاری می‌توان گفت که پوشش و تیپ‌های او دنیایی از تنوع رنگ و طرح است. کلاسیک با رنگ ملایم و فانتزی با رنگ جیغ.

تقریبا همه تنوع‌ها را می‌توانیم در لباس‌های این بازیگر زن ایرانی ببینیم. در میان بازیگران مشهور ایرانی کمتر خانمی است که بتواند سبک‌های خاص و طراحی‌های متفاوت را برای لباس‌هایش انتخاب کند، اما بهنوش بختیاری به راحتی تفاوت را در سبک لباس پوشیدنش به رخ می‌کشد.

لباس الناز شاکردوست؛ تند، جسورانه و پر از انرژی

الناز شاکردوست یکی از بازیگران پر شور و شوق ایرانی است. اغلب نقش‌هایی که او ایفا می‌کند برای ثابت کردن این گفته کافی است.

لباس های شاد و سبک پوشش خاص این بازیگر زن هم همانند دیگر همکارانش به وضوح به چشم می خورد.

تنوع مدل پالتو و مانتوهای الناز شاکردوست بسیار کمتر از نقش‌ها و فیلم‌هایی است که تا به حال از او دیده اید، اما به احترام نظرات کاربران در اینستگرام، این شرح پوشش را به این بازیگر اختصاص دادیم.

تنوع رنگ در انتخاب‌های الناز اولین چیزی است که به چشم می‌آید. طی سال‌های اخیر می‌توان او را با ده‌ها رنگ مانتو به خاطر آورد؛ آن هم نه رنگ‌هایی متداول مثل سفید، سورمه ای، قهوه‌ای و. . . بلکه رنگ‌های خاص، تند و جسورانه که به قول خودش خبر از روحیه شاد، پرانرژی و فارغ از افسردگی این بازیگر جوان می‌دهد.

لباس مهناز افشار؛ استایلی لایه لایه با شال‌گردن همیشگی

مهناز افشار بازیگر موفق سینما و تلویزیون در هم سبک پوشش و انتخاب لباس متفاوت عمل می‌کند. تیپ و پوششی شیک و منحصر بفرد، همانند نقش‌هایی که ایفا می کند.

در توصیف مدل مانتوهای مهناز افشار در یک جمله می‌توان گفت که او سبکی کاملا خاص و متمایز با بازیگران زن البته در کلیت دارد.

افشار در بیشتر مراسم و جشنواره‌هایی که شرکت کرده است نوعی استایل تقریبا لایه لایه را در لباس‌هایش نشان می‌دهد. کمتر عکسی از او می‌توان دید که بدون یک کت و یا شال گردن ست لباسش راکامل کرده باشد.

در حقیقت تعداد عکس‌هایی که مهناز افشار با یک مانتوی کلاسیک با مدل و سبکی مشخص داشته باشد زیاد نیست چرا که او بیشتر مانتو و پالتوهایش را با بستن شال‌گردن و پوشیدن یک کت کوتاه یقه انگلیسی می‌پوشاند.

منبع:هنرانلاین
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید