Performancing Metrics

جای خالی حدادی‌فر در تیم پر نمی‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 361286
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 17:20
گل‌محمدی:
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: افتخار بزرگی است که لیگ را در مشهد آغاز خواهیم کرد.

یحیی گل‌ محمدی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم که لیگ شانزدهم را در مشهد آغاز خواهیم کرد. خوشبختانه شرایط تیم به گونه‌ای است که تمام بازیکنان با انگیزه کاملی برای بازی فردا آماده هستند و با توجه به قهرمانی در سوپرجام از لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

وی اضافه کرد: همیشه بازی مقابل تیم‌های فرهاد کاظمی سخت بوده است. با توجه به اینکه این تیم بیشتر مهره‌های خود را عوض کرده است قطعا بازی سختی را خواهیم داشت ولی با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در بازی فردا داشته باشیم.

وی درخصوص نبودن قاسم حدادی فر برای این فصل اظهار کرد: قطعا نبود حدادی فر برای تیم دردسرساز خواهد شد ولی با این حال بازیکنان خوبی را جذب کرده‌ایم تا در این فصل بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. ولی با این حال اعتقاد دارم نمی‌توان جالی خالی قاسم حدادی‌فر را در تیم پر کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: امسال هم مانند سال‌های گذشته بازیکنان جوانی را در اختیار داریم و قطعا حضور این بازیکنان جوان می‌تواند در آینده به تیم کمک کند. همان طور که در دو سال گذشته با همین بازیکنان جوان توانستیم دو قهرمانی در جام حذفی را به دست آوریم.

وی درباره از دست دادن مهره‌های کلیدی تیمش در این فصل عنوان کرد: قطعا این موضوع را قبول خواهم داشت که بازیکنان تاثیرگذاری همانند کاوه رضایی و حسن‌زاده را از دست داده‌ایم ولی خوشحال هستم که بازیکنان جوان در ترکیب تیم حضور دارند و می‌توانیم با آمادگی کامل در لیگ برتر شرکت کنیم.

گل‌محمدی درباره قهرمانی تیمش برای این فصل اظهار کرد: هیچ صحبتی با مدیران باشگاه در این خصوص نداشته‌ایم و قطعا این موضوع می‌تواند بار روانی را از روی دوش بازیکنان بردارد. هدف‌مان در این فصل انجام بازی‌های زیبا و میدان دادن به بازیکنان جوان است. اگر می‌خواستیم بازیکن مد نظر خود را جذب کنیم باید هزینه زیادی را پرداخت می‌کردیم. سیاست باشگاه این موضوع را قبول نداشت.

وی ادامه داد: کارخانه ذوب آهن مشکلات زیادی دارد ولی با این مشکلات کنار خواهیم آمد تا بتوانیم فصل خوبی را پیش رو داشته باشیم.

وی درباره آمادگی جری بینستون برای این بازی گفت: متاسفانه جری بینستون دیر به تمرین‌های تیم ما اضافه شده است ولی با این حال قطعا می‌تواند برای ادامه لیگ به تیم ما کمک کند ولی برای بازی فردا در ترکیب اصلی تیم قرار ندارد و اگر لازم باشد، از او در دقایق پایانی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید