Performancing Metrics

حمایت‌ ویژه‌ مازندرانی‌ها از مدال‌آوران المپیکی استان | اتاق خبر
کد خبر: 361298
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 18:03
معاون سیاسی استاندار مازندران خبر داد
معاون سیاسی استاندار مازندران از حمایت‌های ویژه مسئولان استانی از ورزشکاران المپیکی مازندران خبر داد و گفت: وظیفه ماست که هر کاری از دست‌مان برمی‌آید برای آن‌ها انجام دهیم.

قاسم رضايي

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا یونسی درباره برگزاری مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی استان مازندران اظهار کرد: ما هر کاری که از دست‌مان بربیاید و در توان‌مان باشد دریغ نمی‌کنیم و همه گونه حمایتی از ورزشکاران المپیکی‌مان خواهیم داشت چرا که آن‌ها فرزندان و نور چشمان ما و پرچمدار عزت و شرافت استان مازندران و مهم‌تر از آن ایران عزیز اسلامی هستند.

معاون سیاسی استاندار مازندران افزود: خدا را شاکریم که در سرزمینی زندگی می‌کنیم که چنین ورزشکارانی داریم که با جان و دل برای اهتزاز پرچم مقدس ایران و افتخارآفرینی برای مملکت تلاش می‌کنند. وظیفه دولت این است که همه ظرفیت‌های خود را پای کار بیاورد و از ورزشکارانی که قرار است نام ایران را در جهان بر سر زبان‌ها بیندازند حمایت ویژه کند. ما نیز در این مراسم حضور پیدا کردیم تا اولا عرض ارادت و خسته نباشیدی به ورزشکاران استان داشته باشیم و به آن‌ها اعلام کنیم دعای خیر مردم و حمایت‌های ما پشت شما خواهد بود تا ان‌شاءالله بار دیگر افتخارآفرینی کنید.

وی خاطرنشان کرد: همین که استان مازندران 13 قهرمان خود را راهی بسیار مهم المپیک می‌کند، این  حقیقت را نشان می‌دهد که همه عوامل دست اندرکار در استان حمایت‌های خوبی از ورزش داشته‌اند و این عزیزان به این درجه از افتخار رسیده‌اند که در کنار تلاش خود بتوانند نماینده کشورمان باشند. مطمئنا اگر این هم‌افزایی و هماهنگی نبود شاید این وضعیت پیش نمی‌آمد.

یونسی با بیان اینکه دو کار مهم برای حمایت از ورزشکاران المپیکی استان مازندران در دستور کار قرار دارد گفت: یکی اینکه امروز در مراسم تقدیر از این ورزشکاران هدیه ناقابلی به آن‌ها تقدیم خواهد شد و بحث دیگر اینکه با بازگشت آن‌ها ان‌شاءالله جشن باشکوهی برگزار می‌شود تا به خوبی قدردان زحمات آن‌ها باشیم. در کنار آن نیز قصد داریم هدایای خوبی به مدال‌آوران المپیکیاهدا کنیم. البته این حمایت‌ها در حد بضاعت‌مان خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار مازندران درباره جایگاه کشتی‌گیران شهر جویبار در ورزش ایران و اینکه چرا علی‌رغم این موضوع سالن کشتی جویبار هنوز احداث نشده است گفت: در سفر رییس جمهور به استان مازندران که سال گذشته انجام شده اعتبار این موضوع اختصاص داده شده و ما منتظر تخصیص بودجه هستیم تا کار احداث این سالن را به اتمام برسانیم. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید بودجه مصوب را به ما اختصاص دهد تا ما ان ‌شاءالله هرچه زودتر مقدمات کار را آغاز کنیم. از این عزیزان می‌خواهم هرچه زودتر این بودجه را در اختیار ما قرار د هند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید