Performancing Metrics

محمدرضا نوری پس از شکست برابر ژاپن: من مقصر این باخت هستم | اتاق خبر
کد خبر: 361322
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 23:24
رقابت‌های بسکتبال جوانان آسیا- تهران
محمدرضا نوری با اشاره به اشتباه‌های فردی بازیکنان تیم ملی بسکتبال جوانان گفت: مقصر این باخت من هستم.

تیم ملی بسکتبال جوانان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران بعد از شکست برابر ژاپن اظهار کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما در رده جوانان رقابت می‌کنیم که بازیکنان تحت تاثیر شرایط روحی و روانی هستند و نمی‌توان خیلی راحت آن‌ها را برای رقابت کنترل کرد. در بازی برابر ژاپن نیز بازیکنان ما شوت‌هایشان گل نشد و خیلی سریع به هم ریختند و روی کارشان مسلط نشدند. از طرف مقابل نیز ژاپن خیلی خوب بود و توانست برنده شود.

نوری ادامه داد: گاهی شوت یک بازیکن نمی‌گیرد و امتیاز کسب نمی کند اما امروز تیم ما شوت‌هایش گل نشد و به همین دلیل توپ‌های زیادی هم از دست می‌دادیم و ژاپن از آن‌ها استفاده می‌کرد. از یک طرف شوت های تیم ما گل نمی شد و از طرف دیگر در دفاع خیلی بد بودیم. ما پیش بینی می کردیم ژاپن حداکثر 65 گل به ما بزند اما این اتفاق نیفتاد و آن‌ها بیشتر موفق بودند. ما در دفاع نیز تمرین هایمان را انجام داده بودیم اما توپ‌های از دست رفته زیاد و اشتباهات فردی داشیم که باعث شد در این بازی شکست بخوریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در پاسخ به این سوال که آیا فقط بازیکنان مقصر این باخت بودند بیان کرد: خیر صد درصد من مقصر هستم. باخت برای مربی است و من این باخت را قبول می‌کنم. باید آماده شویم تا برای دیدار بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم. به هر حال ما در این مسابقه هم نفوذ کردیم هم شوت زدیم اما توپ‌هایمان وارد سبد نمی‌شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید