Performancing Metrics

مقابل سپاهان تمام قد می‌ایستیم | اتاق خبر
کد خبر: 361506
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395 - 04:39
یونس شاکری:
مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: پدیده تیمی هماهنگ است و در کنار هواداران در لیگ شانزدهم، بدون شک موفق می‌شویم.

دیدار تیم های فوتبال پدیده و سپاهان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یونس شاکری در خصوص شرایط پدیده برای آغاز لیگ برتر عنوان کرد: دو اردوی خوب در تهران داشتیم که قطعا در لیگ شانزدهم به پدیده کمک خواهد کرد. اردوی نخست که مربوط به تمرینات بدنسازی بود و اردوی دوم نیز که جایگزین اردوی ترکیه شد و در آن به انجام چند بازی دوستانه پرداختیم.

وی درباره نتایج تیم پدیده در این بازی‌ها گفت: اصلا و ابدا نتایج دیدارهای دوستانه اهمیتی ندارد. مهم بالا رفتن سطح هماهنگی بازیکنان بود که فکر می‌کنم کادرفنی به آنچه که دنبال می‌کرد دست یافت.

شاکری تصریح کرد: امسال عزم خود را برای موفقیت جزم کرده‌ایم اما نکته مهم در این خصوص، نگاه واقع‌بینانه است. پدیده و بازیکنانش تمام تلاش خود را برای موفقیت می‌کنند و تا آخرین لحظه در هر دیدار می‌جنگند.

وی افزود: خوشبختانه یارگیری خوبی داشتیم و می‌توانیم حرف‌های زیادی در لیگ شانزدهم برای گفتن داشته‌ باشیم. مطمئنا در کنار هواداران می‌توانیم به نتایج خیلی خوبی دست یابیم. سپاهان در دیدار نخست رقیب سرسختی است که باید در خانه‌اش به مصاف این تیم برویم. بدون شک شاگردان ویسی به مصاف ما می‌آیند تا با پاک کردن شکست قبلی در فصل گذشته، به آغازی طوفانی برسند اما مقابل این تیم تمام‌قد می‌ایستیم و از اعتبار فوتبال خراسان دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید