Performancing Metrics

تیم ملی فوتبال نوجوانان در یزد اردو می زند | اتاق خبر
کد خبر: 361507
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395 - 04:45
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: بعد از پایان اردوی رامسر به مدت ۵ اردوی تیم روز در یزد برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال نوجوانان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عباس چمنی در بازدید مسئولان رامسری از اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در این شهرستان اظهار کرد: این اردو به میزبانی هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران در اردوگاه شهید چمران رامسر در فوتبال  حال برگزاری است و با توجه به شرایط آب و هوایی خوب شبیه کشور هندوستان میزبان مسابقات آتی این اردو در رامسر برگزار شده است.

وی درباره ادامه اردوها در شهرهای دیگر افزود: بعد از پایان اردوی رامسر به مدت ۵ روز در یزد اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دایر و پس از آن تورنمنت در قزاقستان برگزار می شود که قبل از شروع مسابقات آسیایی به شناخت از تیم کمک خاصی خواهد کرد.

وی درباره مسابقات نهایی آسیایی تصریح کرد: در این مسابقات در مرحله نهایی آسیا اولین بازی با عربستان و در مسابقات نهایی ۱۶ تیم به مرحله پایانی راه پیدا کرده و امیدواریم جزء ۴ تیم راه یافته به جام جهانی باشیم.

چمنی با تاکید بر اینکه تمرینات در سطح خوبی انجام شده و انگیزه بالای نوجوانان با روند رو به رشدی که دارند آینده فوتبال را رقم می زند، عنوان کرد: امروزه در این رده سنی با آموزش می توانیم به سطح باشگاه های اول کشور و  تیم ملی کمک کنیم.

وی درباره آینده تیم ملی نوجوانان تصریح کرد: باید کمک کنیم نوجوانان به یک سرمایه مداوم تبدیل شوند و به کیفیت و تداوم فوتبال ما کمک کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران درباره مشکلات تیم ملی نوجوانان اظهار کرد: عدم استمرار در پیشرفت نوجوانان تا سطوح بالاتر یکی از بزرگترین معضلات فوتبال است و فدراسیون باید با برنامه ریزی نونهالان را تحت پوشش قرار داده تا در رده های مختلف تیم های خوبی پرورش یابد.

وی شکل گیری هسته اصلی تیم های ملی را از تیم های باشگاهی و رده پایین عنوان کرد و افزود: دیدارهای تدارکاتی بین المللی در رده های سنی موجب افزایش تجربه نوجوانان شده و زمین تمرین و فضا برای آموزش و سرعت عمل در نوجوانان باید بیشتر شود.

چمنی درباره مشکلات مالی تیم نوجوانان افزود: فدراسیون در حد بضاعت خود کمک کرده ولی باید سرمایه گذاری بیشتر صورت گرفته و با توجه به محدودیت مالی باید با تلاش بیشتر منابع را برای پیشرفت افزایش دهیم.
انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید