Performancing Metrics

از تساوی مقابل تراکتور خوشحالیم | اتاق خبر
کد خبر: 361512
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 22:07
پورموسوی:
سرمربی استقلال خوزستان از کسب یک امتیاز مقابل تراکتورسازی در تبریز خوشحال است.

سید اکبر پورموسوی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید اکبر پورموسوی پس از تساوی استقلال خوزستان مقابل تراکتورسازی در تبریز اظهار کرد: در شرایطی در این بازی حاضر شدیم که تا دو روز قبل مقرر شده بود که در تهران به میدان برویم اما با درخواست تراکتورسازی محل این بازی تغییر کرد. ما به خاطر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و از همه مهم‌تر مردم تبریز حاضر شدیم در این شهر به میدان برویم.

او اضافه کرد: شروع مسابقه‌ها همیشه حساسیت خاص خود را دارد و از کسب یک امتیاز در تبریز خوشحال و خدا را شاکر هستیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره  عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: یکی از موفقیت‌های ما این بود که توانستیم مجموعه بازیکنان تیم‌مان را حفظ کنیم. در ۵-۶ سال گذشته که در خدمت استقلال خوزستان بوده‌ام سعی‌مان جذب بازیکنان بومی در استفاده از بازیکنان لیگ یکی بوده است.

پورموسوی با بیان اینکه هیچ گاه به دنبال بازیکنان مطرح نبوده ادامه داد: باور ما این است که نام‌ها نتایج مشخص نمی‌کنند و موفقیت‌ها به تلاش بازیکنان در زمین بازمی‌گردد. ما در سال گذشته به غیر از دو بازیکن خارجی که ۵۰۰ میلیون تومان دستمزد داشتند به بقیه بازیکنان زیر ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کردیم. امسال هم به جز رحیم زهیوی که ۷۰۰ میلیون قرارداد دارد  بقیه بازیکنان کمتر از ۶۰۰ میلیون می‌گیرند.

پورموسوی بیان کرد: هیچ تیمی در چند سال اخیر موفق نشده قهرمانی‌اش را تکرار کند. ما نیز امسال به دنبال این هستیم که یک فصل خوب داشته باشیم و نیم نگاهی به قهرمانی داریم ولی این گونه نیست که تمام تمرکزمان روی قهرمان شدن باشد. امروز خوشبختانه توانستیم دو بار بازی باخته را جبران کنیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: هر تیمی به جز استقلال خوزستان بود، اصلا قبول نمی‌کرد که در این ورزشگاه به میدان برود. در هیچ کجای دنیا پشت نیمکت تیم مهمان تماشاگر نمی‌نشیند ولی ما نه به دنبال حاشیه بودیم و نه چیز دیگری و تمام تمرکزمان روی فوتبال بازی کردن بود و اگر حرکتی از سوی نیمکت ما وجود داشته باشد، بعد از دیدن فیلم بازی مطمئنا با آن برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از تماشاگران تراکتورسازی که تیم خود را حمایت کردند و ما را نیز تشویق کردند، تشکر می‌کنم و اگر بار دیگر مجبور شویم در چنین شرایطی بازی کنیم، قطعا از این موضوع  استقبال خواهیم کرد.

پورموسوی درخصوص حضور سه نماینده از شهرهای تبریز و اهواز در لیگ شانزدهم گفت: تلاش ما در این چند سال این بود که فوتبال را از تهران جدا کنیم و امیدوارم روزی برسد که شهرستان‌های دیگر هم چند نماینده در لیگ داشته باشند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید