Performancing Metrics

خط خوردن در ورزش طبیعی است و باید آن را پذیرفت | اتاق خبر
کد خبر: 361671
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395 - 18:13
سلیمی:
قهرمان المپیک لندن گفت: اینکه بهادر از جمع ما جدا شد ناراحت کننده است اما باید پذیرفت خط خوردن در ورزش طبیعی است.

بهداد سلیمی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهداد سلیمی درباره این که تصور می‌شد به همراه بهادر مولایی در المپیک ریو حضور داشته باشد، بیان کرد: بهادر مولایی وزنه‌بردار بزرگ و عنوان‌داری است و رفتنش از جمع ما ناراحت کننده بود اما این خط خوردن‌ها در ورزش طبیعی است و باید آن را پذیرفت . اگر بهداد سلیمی هم شرایطش خوب نباشد، از تیم کنار گذاشته می‌شود و باید آن را بپذیرد.

او ادامه داد: اما از این اتفاق بدتر تصادف مولایی بود. امیدوارم ابتدا سالم و سلامت باشد و پس از آن بتواند دوباره به وزنه‌برداری برگردد و افتخارات گذشته را تکرار کند.

قهرمان المپیک لندن در مورد آخرین وضعیت رکوردی خود نیز گفت: ببشتر روی قیچی کار می‌کنم و تقریباً به حد آمادگی خوبی رسیدم امروز نیز حرکت قیچی از  پایه داشتم و وزنه 230 کیلوگرم را زدم. رکوردم در دوضرب به 250 کیلوگرم رسیده وامیدوارم در این 2 هفته باز هم ان را ارتقا دهم.

او در پاسخ به این پرسش که رکورد 215 کیلوگرم در یک ضرب صحت دارد یا خیر تصریح کرد: فکر می‌کنم خیلی وارد جزییات نشویم، بهتر است. آمادگی‌ام در یک ضرب خوب است ان‌شالله به وزنه‌هایی که مدنظرم است برسم.

سلیمی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره رکورد جدیدش گفت: آنقدر گفته‌اند در یکضرب 220 زدهم که به فکر افتاده ام واقعا بزنم ( با خنده).

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید