Performancing Metrics

میانبر شهرکرد – اهواز برای اتصال بندر امام به مرکز کشور | اتاق خبر
کد خبر: 361690
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395 - 19:33
معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور با بیان اینکه 51 کیلومتر ازبزرگراه شهرکرد- لردگان به بهره‌برداری رسیده است گفت: این بزرگراه می‌تواند بنادر مهم را به مرکز کشور متصل کند.

اتاق خبر: خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران درباره بزرگراه شهرکرد – بروجن – لردگان اظهار داشت: این بزرگراه از اصفهان، شهرکرد، بروجن، لردگان، ایذه، باغ ملک و اهواز عبور می‌کند.

وی ادامه داد: یک شاخه ازاین بزرگراه تا بندر امام هم ادامه دارد.

خادمی با بیان اینکه باند دوم محور شهرکرد- بروجن – لردگان احداث می‌شود گفت: این مسیر با احداث باند دوم به بزرگراه تبدیل می‌شود.

معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور با بیان اینکه این محور یک مسیر میانبر است که می‌تواند بندر امام را به مرکز کشور متصل کند گفت: مسیر سنتی این محور از خرم‌آباد- درود- اصفهان می‌گذرد که 220 کیلومتر طولانی‌تر از این مسیر جدید بود.

خادمی تاکید کرد: بزرگراه شهرکرد به سمت اهواز می‌تواند یک محور ترانزیتی بسیار مهم باشد گفت: دو طرح اعتباری بر روی این مسیر کار می‌شود، فاز اول یا یک طرح مسیر شهرکرد – بروجن- لردگان به طول 153 کیلومتر در هشت قطعه است.

وی افزود: 51 کیلومتر از این مسیر شامل سه قطعه به بهره‌برداری رسیده است، 90 کیلومتر درحال ساخت و 10 کیلومتر هم آماده برگزاری مناقصه است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این 153 کیلومتر 45 درصد است گفت: 150 میلیارد تومان از منابع اعتباری دولت برای این پروژه هزینه شده است.

خادمی ادامه داد: برای احداث 90 کیلومتر باقی مانده هم حدود 200 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید