Performancing Metrics

تعیین رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار | اتاق خبر
کد خبر: 361691
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395 - 19:38
شورای عالی بورس ضمن پذیرش استعفای محمد فطانت به اتفاق آراء شاپور محمدی را بعنوان رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب کرد.

اتاق خبر: شورای عالی بورس و اوراق بهادار با حضور اعضاء و به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل جلسه داد. در این جلسه ضمن معرفی آقایان موسویان، طالبی، سعدی و محسنی بعنوان اعضای جدید شورا از زحمات آقایان پورابراهیمی، زالی، مقدسیان و خانم فقیه نصیری به عنوان اعضای سابق که دوره عضویتشان به پایان رسید تقدیر شد.

این گزارش می افزاید، شورا،با استعفای محمد فطانت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار را پس از استماع توضیحات وی بدلیل عارضه قلبی و عدم قبول مسئولیت برای دوره های آتی، ضمن تشکر از خدمات و زحمات ارزنده وی در دوره تصدی خود، موافقت و برای ایشان آرزوی سلامتی نمود.

بر پایه این گزارش، در ادامه شاپور محمدی به عنوان گزینه پیشنهادی هیت مدیره جدید، بعنوان گزینه نهایی ریاست سازمان بورس به شورا معرفی و به اتفاق آرا از سوی اعضا به عنوان رییس جدید سازمان  بورس و اوراق بهادار انتخاب گردید.

گفتنی است فطانت که طی ماههای اخیر چند بار استعفای خود را تقدیم وزیر اقتصاد کرده بود هم اکنون با حکم طیب نیا به عنوان مشاور وی منصوب گردید. همچنین لازم به توضیح است که اعضای جدید هیت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار شامل آقایان محمدی، امیری، فلاح پور، سعیدی و عراقچی توسط شورای عالی بورس منصوب گردیدند.

منبع:ایلنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید