Performancing Metrics

انتصاب اينالوئي به سمت معاونت فن‌آوري اطلاعات بانك ايران زمين | اتاق خبر
کد خبر: 361703
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395 - 20:59
مديرعامل بانك ايران زمين طي حكمي فرهاد اينالوئي را به سمت معاونت فن‌آوري اطلاعات بانك منصوب كرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين؛ عبدالمجيد پور سعيد مدير عامل بانك ايران زمين در جلسه معارفه فرهاد اينالوئي به عنوان معاونت فناوري اطلاعات بانك، كه با حضور اعضاي هيات مديره و معاونين و مديران ارشد برگزار شد، اظهار داشت: همه دوستان اشراف داريد در شرايط فعلي حوزه آي تي ‌با توجه به نقشي كه مي تواند در پيشرفت و توسعه فعاليت هاي بانك داشته باشد از جايگاه و اهميت ويژه اي برخوردار است.

پور سعيد افزود: امروز در شرايطي كه بانكهاي ما به دنبال تغيير كسب درآمد ازطريق فاصله بين سود تسهيلات و سود سپرده به سمت درآمدهاي حاصل از خدمات و كارمزد هستند، آي تي مي تواند نقش بسيار موثري در توسعه و ايجاد بسترهاي مناسب براي اين امر و ارائه خدمات متمايز و به روز داشته باشد.

مدير عامل بانك ايران زمين گفت: در گذشته نگاه به آي تي به اين صورت بود كه پشتيباني از ساير بخشها را به عهده داشت . كار ابتدا در واحدهاي مختلف تعريف مي شد و اي تي بستر اجرايي سيستمي آن را از قبيل نرم افزار و سخت افزار و ساير امكانات را فراهم مي كرد، اما امروز جايگاه آي تي طوري است كه در زمينه كسب و كارهاي جديد و مبتني بر استفاده از تكنولوژي هاي جديد، پيشگام است. در حقيقت آي تي با استفاده از ظرفيت هاي موجود و ظرفتهاي جديد و تلفيق آنها نقشي پيشرو و سازنده را ايفا مي كند.

در ادامه فرهاد اينالوئي معاونت فن‌آوري اطلاعات بانك، با اظهار خوشنودي از حضور در جمع مديران بانك ايران زمين، اظهار داشت: فن‌آوري اطلاعات تنها به يك واحد اطلاق نمي شود، در حقيقت وقتي ما مي گوئيم آي تي نقش هدايتي دارد به اين معنا است كه فن‌آوري اطلاعات بايد در كل سازمان رسوخ كرده باشد و نه فقط در بخشي خاص.

اينالوئي در تشريح مفهوم حاكميت فن‌آوري اطلاعات گفت: فن آوري اطلاعات يعني اينكه در تمامي فعاليتها حضور اين بخش را احساس كنيم. در واقع سيستم موجود بانكي سالهاست كه با مفهوم بانكداري الكترونيك آشنا است. امروز ما بايد از بانكداري الكترونيك به سمت بانكداري ديجيتال حركت كنيم كه مفهوم آن اين است كه شعبه، مشتري، محصول و كانالهاي ارتباطي همه ديجيتال هستند و ديگر كسي براي دريافت و پرداخت به شعبه مراجعه نمي‌كند.

وي همچنين در بخشي از سخنان خود با تشريح برنامه هايي كه براي بانك ايران زمين در نظر گرفته است، بر طراحي و ارائه خدمات متمايز نسبت به ساير بانكها تاكيد كرد.

اينالوئي فارغ التحصيل دانشگاه صنعتي اصفهان است، كه پيش از اين به عنوان مدير فني پروژه شبكه جامع اطلاع رساني بازرگاني كشور در شركت زيمنس، مدير شبكه سخت افزار و مخابرات و امنيت در بانك پارسيان، مدير پروژه تدوين استراتژي هاي فناوري هاي اطلاعات بانك پارسيان، مدير پروژه ملي ديتا سنتر كارت سوخت و مدير بانكداري مدرن بانك اقتصاد نوين فعاليت كرده است. 

در پايان اين جلسه حكم صادره از سوي مديرعامل به فرهاد اينالوئي ابلاغ شد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید