Performancing Metrics

قول می‌دهم پیکان بهتر شود | اتاق خبر
کد خبر: 361714
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395 - 22:03
پورغلامی:
مربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید این تیم در آینده‌ای نزدیک فوتبال زیبایی را ارائه خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرهاد پورغلامی که به دلیل محرومیت مجید جلالی در نشست خبری حضور یافته بود، درباره تساوی پیکان و گسترش فولاد اظهار کرد: در نیمه اول به دنبال کنترل جریان بازی بودیم و در نیمه دوم هم دو تیم بازی پایاپایی را ارائه کردند. اطمینان دارم که تیم‌مان در آینده‌ای نزدیک بهتر از این می‌شود و مطمئن باشید فوتبال زیبا و با کیفیتی را ارائه خواهیم کرد.

مربی پیکان ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خوب جنگیدند و در نبردهای تک به تک بهتر از حریف بودند. یک سری مشکلات در تیم‌مان داریم که باید روی آن‌ها کار کنیم. از نظر فوتبالی شرایط بهتری خواهیم داشت و فقط باید اعتماد به نفس‌مان را بیشتر کنیم.

وی در خصوص عملکرد آرش برهانی در این بازی گفت: تا زمانی که آرش در زمین بود همه آن چیزهایی را که گفتیم اجرا کرد و از عملکرد او راضی‌ام.

پورغلامی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید تیم پیکان در لیگ می‌ماند و هدف‌گذاری ما برای این فصل همین است و سپس در سال‌های آینده به دنبال هدف‌های دیگری هستیم. پیکان نفرات جدیدی به بازیکنان قبلی‌اش اضافه کرده و تا زمان هماهنگ شدن آن‌ها کمی طول م‌ کشد و مطمئن باشید در روزهای آینده عملکردمان بسیار بهتر از این خواهد شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید