Performancing Metrics

محمدرضا نوری: بسکتبالیست‌ها بعد از برد لبنان زیر فشار روانی هستند | اتاق خبر
کد خبر: 361884
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1395 - 21:22
رقابت‌های قهرمانی بسکتبال جوانان آسیا ـ تهران
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی به دلیل کم‌تجربگی تحت فشار روانی هستند.

تیم ملی بسکتبال جوانان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا نوری، سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان پس از پیروزی برابر لبنان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: تیم ما در مجموع چهار بازی پرفشار داشته و وارد این رقابت‌ها شده است. در سال 2008 تیم جوانان ما نزدیک به 150 دیدار تدارکاتی برگزار کرد که بالای 40 تای آن‌ها خارجی بود. اما این تیم بازی پرفشاری نداشته و واقعاً از نظر شرایط روانی آماده نیست.

او ادامه داد: ببینید من هنوز نتوانسته‌ام امیرحسین آذری را از نظر روانی برای این مسابقات آماده کنم. کاپیتان تیم ملی وارد زمین می‌شود اما تحت فشار روانی نمی‌تواند کارش را انجام دهد.

نوری افزود: خیلی‌ها می‌گویند توپ لو می‌دهیم. بله لو می‌دهیم. خیلی‌ها می‌گویند ضدپرس کار نکرده‌ایم. اما به خدا کار کرده‌ایم. اما با چه تیمی؟ با خودمان کار کرده‌ایم. اگر ما برابر تیم‌های قدرتمند بازی می‌کردیم، مطمئن باشید نه برابر کره و نه برابر ژاپن شکست نمی‌خوردیم.

او در پاسخ به این سوال آیا برابر چین امید به پیروزی دارد یا خیر؟ گفت: ما ناامید نیستیم. برای این حریف هم برنامه داریم. دو جلسه تمرین داریم و مطمئن باشید از پیش بازنده نخواهیم بود و برای برد به میدان می‌رویم.

تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا کارش را با عنوان تیم چهارم تمام کرد و در مرحله حذفی و روز جمعه به مصاف چین می‌رود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید