Performancing Metrics

فرمانداران حضور در میان مردم را بیشتر کنند | اتاق خبر
کد خبر: 362002
تاریخ انتشار: 8 مرداد 1395 - 04:09
استاندار تهران:
«سیدحسین هاشمی» استاندار تهران با بیان اینکه رسانه ها و کارگزاران دولت در اطلاع رسانی خدمات دولت ضعیف عمل کرده اند، خطاب به فرمانداران تاکید کرد: حضور در میان مردم را بیشتر کرده و در نماز جمعه حضور یابید و با مردم ملاقات کنید.

 

به گزارش اتاق خبر، نشست سیدحسین هاشمی با فرمانداران استان با حضور معاونان و مدیران سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.
هاشمی در این نشست با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت گفت: پروژه های مهمی در استان داریم که در این هفته افتتاح می شوند.
وی افزود: فرمانداران پروژه های مهم شهرستانی که در دولت یازدهم انجام شده و پروژه های نیمه کاره ای که از دولت قبل باقیمانده با گزارش تعیین تکلیف آنها را تا ١٥ مردادماه مشخص کنند.
استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در بین فرمانداران تغییرات نخواهیم داشت، تصریح کرد: فرمانداران در صورتی که نیاز دارند برای تعیین تکلیف وضعیت معاونان خود تا پایان مردادماه هرچه سریعتر اقدام کنند.
وی در جمع فرمانداران شهرستانهای استان به موضوع اقتصادمقاومتی و ضرورت اتکا به خود اشاره کرد و افزود: تا جایی که در توان است باید تلاش کنیم تا واحدهای تولیدی و صنعتی استان روی پای خود بایستند و برای این موضوع بانک ها نماینده تام الاختیار معرفی کرده اند.
هاشمی با تاکید براینکه برای حمایت از واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصمیم گیری می شود، گفت: برای واحدهایی که مشکلاتی با بیمه، مالیات و یا بانک ها دارند در این ستاد تصمیم گیری می شود.
استاندار تهران در ادامه با تقدیر از عملکرد فرمانداری ها در تحقق برنامه ریزی های شورای تامین تصریح کرد: سیاست های اتخاذ شده تاکنون برای تامین امنیت مورد توجه است و اجرای این سیاست ها ادامه می یابد.
هاشمی همچنین به اهمیت برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مهر و آبان ماه امسال اشاره و تاکید کرد: نتایج سرشماری برای تصمیم گیری ها کلیدی و مهم است و براین اساس فرمانداران اجرای آن را با دقت پیگیری کنند.
وی اطلاع رسانی اقدامات انجام شده از سوی دولت تدبیر و امید را مهم دانست و گفت: رسانه ها و کارگزاران دولت در اطلاع رسانی خدمات دولت ضعیف عمل کردند درحالیکه خبررسانی یک اقدام کوچک هم می تواند امید در مردم ایجاد کند.
استاندار تهران در پایان خطاب به فرمانداران تاکید کرد: حضور در میان مردم را بیشتر کرده و در نماز جمعه حضور یابید و با مردم ملاقات کنید.

منبع: ایرنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید