Performancing Metrics

نسل ششم النترای ۲۰۱۷ بالاترین ضریب امنیتی را کسب کرد | اتاق خبر
کد خبر: 362015
تاریخ انتشار: 8 مرداد 1395 - 06:50
براساس انتظارات گروه سازنده، نسل ششم هیوندایی النترا بیشترین امتیاز ممکن را در ضریب امنیتی از موسسه بیمه و امنیت بزرگراهی (IIHS) را کسب کرد.

به گزارش اتاق خبر ،براساس انتظارات گروه سازنده، نسل ششم هیوندایی النترا بیشترین امتیاز ممکن را در ضریب امنیتی از موسسه بیمه و امنیت بزرگراهی (IIHS)  را کسب کرد.

۶۰۸۹۸۶_۶۱۱

در طول دوره تست تصادف در آخرین جلسه این موسسه ، مدل طراحی شده النترا برای آمریکا امتیاز “خوب” ضریب امنیتی در ۵ گروه استحکام سقف، نگه‌داری سر، تست هم‌پوشانی متوسط از جلو، بخش‌های جانبی و تست هم‌پوشانی کوتاه از جلو را به دست آورد.

نسبت به تست گذشته این خودرو، النترای هیوندایی ۲۰۱۷ بهبود چشم‌گیری را از خود نشان داد. در نسل قبلی این خودرو، به دلیل عدم کارکرد مناسب ساختارها ضریب “قابل قبول” را از آن خود کرده بود.

در نسل قبل ناظران پس از انجام تست شاهد بیشینه ضریب نفوذ به میزان ۲۲۹ میلی‌متر (۹ اینچ) در فضای داخلی بودند. اما پس از احیاء مجدد و تکرار تست این میزان به ۵۱ میلی‌متر (۲ اینچ) کاهش یافت.

بالاترین درجه ایمنی ویژه (Top safety peak plus) برای خودرویی است که در تست تصادف هم‌پوشانی کوتاه از جلو نیز نمره “خوب” بگیرد.

موسسه بیمه و امنیت بزرگراهی (IIHS) در این خصوص تشریح کرد: بالاترین درجه ایمنی ویژه به النتراهایی تعلق می گیرد که پس از ماه مارس سال ۲۰۱۶ با اصلاحات و تغییرات اضافی تولید شده‌اند. این تغییرات شامل تقویت اتصالات در درها، لولاهای ستون‌ها و کیسه‌های هوای اضافی می‌شوند.

۶۰۸۹۸۷_۱۸۶

سامانه اختیاری ممانعت از تصادف در این خودرو به اجتناب از تصادف در سرعت ۱۹ کیلومتر بر ساعت کمک کرد. از طرفی همین سامانه قدرت ضربه را در سرعت‌های ۳۵ و ۴۰ کیلومتر در ساعت کاهش داد تا درجه بالای امنیتی را برای این خودرو به ارمغان آورد.

94105

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید