Performancing Metrics

بایدن: ترامپ هیچ آشنایی با طبقه متوسط جامعه ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 362020
تاریخ انتشار: 8 مرداد 1395 - 08:04
معاون رئیس‌جمهور آمریکا در اظهارتی انتقاد آمیز با اشاره به استفاده عبارت "شما اخراج هستید" از سوی دونالد ترامپ گفت: چگونه استفاده از این عبارت می تواند برای یک فرد لذت بخش و خوشایند باشد.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از خبرگزاری سی ان ان، جو بایدن، معاون رییس جمهور آمریکا با انتقاد شدید از اظهارات دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا گفت: آیا وی تلاش می‌کند که به ما نشان دهد که به طبقه متوسط توجه می‌کند؟  اینگونه اظهارات بی معنی و پوچ است.

وی ادامه داد: این مرد هیچ گونه آشنایی درباره وضعیت طبقه متوسط ندارد. وی حتی نمی‌داند که چگونه آمریکا می تواند بزرگ شود. در واقع وی کوچکترین اطلاعاتی در این باره ندارد.

بایدن در ادامه اظهاراتش با اشاره به هیلاری کلینتون،‌ نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا افزود: همه می‌دانند که وی باهوش است. وی درباره این مسایل احساساتی است. من هیلاری را درک می‌کنم.

معاون اوباما با اشاره به اظهارات ترامپ در حوزه سیاست خارجی اضافه کرد: ما نمی‌توانیم کسی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم که ارزشی برای نزدیکترین متحدان ما قایل نیست. ما نمی توانیم در تاریخ آمریکا به وقوع چنین اتفاقی اجازه دهیم.  

چند روز قبل ترامپ در سخنرانی خود در در جمع "کهنه سربازان کنوانیسیون ملی جنگ‌های خارجی" در کارولینای شمالی بر گروه تروریستی داعش تمرکز کرده و تمایلش را برای تشکیل نیروی مشترک با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با هدف نابودی‌ داعش ابراز کرده است.

وی گفت: اگر با روسیه متحد شویم و از شر دشمن خلاصی یابیم خوب نمی‌شود؟

94105

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید