Performancing Metrics

مخیتاریان را نمی‌خواستم | اتاق خبر
کد خبر: 362259
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1395 - 09:33
کلوپ:
سرمربی لیورپول می گوید خرید هنریک مخیتاریان در برنامه های او برای لیورپول نبوده است.

کلوپ و مخیتاریان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لیورپول برای برپایی اردوی آمادگی پیش فصل خود در آمریکا به سر می‌برد تا بتواند خود را برای شروع فصل جدید آماده کند. البته قرمزها در اولین دیدار برابر چلسی شکست خوردند.

در فصل نقل و انتقالات، هنریک مخیتاریان که در دورتموند شاگرد یورگن کلوپ بود، با جدایی از این تیم آلمانی راهی منچستریونایتد شد. حالا سرمربی لیورپول در صحبت هایی اعلام کرد از این انتقال ناراحت نیست.

کلوپ درباره حضور این بازیکن در تیم رقیب یعنی یونایتد گفت: با او در دورتموند کار کردم و شناخت خوبی از او داشتم. در این فرصت نقل و انتقالات به دنبال دیگر بازیکنانی بودم که تجربه کار با آنها را نداشتم. خرید مخیتاریان در برنامه من جایی نداشت. از خیلی وقت پیش می دانستم که مخیتاریان راهی یونایتد خواهد شد و پیشنهادی هم برای جذب او ندادیم تا بخواهیم با یونایتد رقابت کنیم. این کارها در برنامه باشگاه ما نیست.  

کلوپ ادامه داد: عادت ندارم با بازیکنانی که قبلا کار کردم، در تیم جدید هم کار کنم. شما این بازیکن را به حد پیشرفت رساندید. دیگر می خواهید به کجا برسید؟ به همین خاطر ترجیح می دهم با بازیکنان جدید کار کنم. در حال حاضر چند بازیکن از تیم ما جدا شدند. باید تاکید کنم به تیم دل خواه خود رسیدم. دیگر قرار نیست تغییر و تحولی در تیم ما وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید