Performancing Metrics

توسعه همه جانبه بازار سرمایه در دستور کار است | اتاق خبر
کد خبر: 362306
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1395 - 18:30
رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن رد هرگونه ادعا در خصوص توجه ویژه و خاص به یک نوع ابزار یا بازار، توسعه همه جانبه بازار سرمایه را دستور کار خود خواند.

اتاق خبر: آخرین روز هفته گذشته پس از معارفه شاپور محمدی به عنوان سومین رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، رییس جدید سازمان، اتاق خود را از رییس سابق تحویل گرفت.

از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره گمانه زنی برخی فعالان بازار سرمایه در خصوص توجه خاص و ویژه دولت به تقویت بازار بدهی با هدف کاهش دیون و بدهی‌های دولتی و مأموریت محمدی برای تقویت این ابزار، ضمن رد این ادعا گفت: به همه ابزارهای بازار سرمایه حتماً توجه خواهیم داشت و مأموریتی برای تقویت یک ابزار یا بازار و رها کردن سایر بخش ها در بازار سرمایه نه وجود دارد و نه منطقی است.

وی با تأکید بر اینکه همه ابزارهای بازار سرمایه باید با قوت و قدرت توسعه پیدا کنند، اظهار داشت: قطعاً پیگیری ابزارهای مختلف از جمله اختیار معامله، اوراق سلف موازی استاندارد، مشتقات سهام، انواع افزایش سرمایه ها، انواع اوراق از جمله MBS، ABS در کنار اوراق بدهی دولتی مورد توجه است و هیچ گونه نگاه خاص و ویژه به یک ابزار یا بازار وجود ندارد.

 منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید