Performancing Metrics

بیش از ۹۲ هزار مترمربع از اراضی ملی شمیرانات رفع تصرف شد | اتاق خبر
کد خبر: 362328
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1395 - 22:08
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات از رفع تصرف ۹۲ هزار و ۷۵۵ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان از ابتدای سال جاری خبرداد.

اتاق خبر: عادل محبوبیان افزود: از این میزان اراضی ملی، ۶۰ هزار و ۵۰۹ مترمربع در قالب ۱۳ فقره اجرای حکم قضایی بازپس‌گیری شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه منابع‌طبیعی متعلق به آحاد مردم و نسل آینده است حفاظت از این نعمت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه جانبه تمامی دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات با تأکید بر اینکه حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی اولین و آخرین وظیفه ما است، خاطر نشان کرد: با توجه به ارزش افزوده زمین در مناطق مختلف این شهرستان، مقوله حفاظت از اراضی ملی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است ضن اینکه به همین منظور یگان حفاظت منابع‌طبیعی شمیرانات با گشت و پایش مستمر و با انجام اقدامات پیشگیرانه با هرگونه تخلف و تصرف در اراضی ملی برخورد کرده  و در بازپس‌گیری این اراضی از ید متصرفین با تمام قدرت و جدیت اقدام می‌کند.

وی مشارکت مردم در امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را بسیار مهم برشمرد و از تمامی مردم و گردشگران درخواست کرد: ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی در هنگام مراجعه به عرصه‌های طبیعی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش‌سوزی‌های احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی به سرعت  با تلفن رایگان ۱۵۰۴ و یا شماره‌های ۲۶۵۰۷۳۳۹ و ۲۶۵۰۷۳۴۳ تماس گرفته و این مسائل را به اطلاع یگان حفاظت منابع طبیعی شمیرانات برسانند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید