Performancing Metrics

عباس غزالی: از پیشنهاد حمیدنژاد برای بازی در سریال «چرخ فلک» به وجد آمدم | اتاق خبر
کد خبر: 362421
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 16:51
عباس غزالی، بازیگر سریال «چرخ‌ فلک» گفت: در وهله اول از طرف بهرام عظیم‌پور پیشنهادی برای بازی در سریال «چرخ فلک» داشتم ولی نپذیرفتم، پس از آن نقشی برای اپیزود دیگری از این سریال از طرف عزیزالله حمیدنژاد پیشنهاد شد که به وجد آمدم و آن را قبول کردم.

به گزارش اتاق خبر، عباس غزالی  در مورد کار جدیدش در تلویزیون گفت: «بعد از مدت‌ها که به صورت آگاهانه از تلویزیون فاصله گرفته بودم با پیشنهادی خوب روبه‌رو شدم و بازی در این سریال را قبول کردم. در این سال‌ها بیشتر تمرکزم را بر روی سینما گذاشته بودم، اما هیچ‌گاه این دیدگاه را نداشتم که دیگر نمی‌خواهم در تلویزیون فعالیت کنم.»

وی افزود: «من برای تمامی مدیوم‌هایی که در آن کار کرد‌ه‌ام ارزش و احترام خاصی قائلم و همه این مدیوم‌ها برای من یک نقطه مشترک دارند که مخاطب است.»

بازیگر سریال «مادرانه» اظهار کرد: «اگر گزیده کاری دارم و نقش‌هایم را سخت انتخاب می‌کنم به این دلیل است که نمی‌خواهم با انتخابی نادرست لطف و اعتمادی را که مردم تاکنون به من داشته‌اند، از دست بدهم. تمام تلاشم در طی این سال‌ها این بوده است که به مخاطبان احترام بگذارم و جواب اعتماد آنها را با انتخاب‌های درست بدهم.»

وی ادامه داد: «یکی دیگر از دلایلی که چند سال از تلویزیون دور بودم این بود که پیشنهاد خوبی نداشتم و به همین دلیل بیشتر بر کارها و پیشنهادهای سینمایی تمرکز کردم. قبل از اینکه پیشنهادی از سریال «چرخ‌فلک» داشته باشم از اخبار آن مطلع بودم که سریال 30 قسمتی با چند اپیزود است که قرار بود برای ماه مبارک رمضان ساخته شود.»

غزالی بیان کرد: «پیشنهادی که در وهله اول شد از طرف بهرام عظیم‌پور بود که من به دلیل نبود شناخت کافی از کارگردان و اینکه نقش را دوست نداشتم، قبول نکردم. در ادامه از طرف عزیزالله حمیدنژاد پیشنهاد شد که به وجد آمدم؛ چون هم این اولین کار تلویزیونی او بود و هم این کارگردان با کارهایی که در سینما انجام داده، امتحانش را به خوبی از سر گذارانده است و مطمئن بودم که کاری با کیفیت کارهای سینمایی انجام خواهد شد.»

وی افزود: «قصه را که خواندم، نقش کاملا متفاوتی بود و کمتر مخاطبان تلویزیون، مرا در این نقش‌ها دیده‌اند و جای خالی این نوع نقش را در قاب تلویزیون برای خودم حس می‌کردم. بازی در این سریال تجربه‌ای تازه برای من بود که امیدوارم نتیجه‌اش برای مخاطبان قابل قبول باشد.»

بازیگر فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» در مورد داستان این اپیزود از سریال «چرخ فلک» گفت: «در این اپیزود یک داستان کاملا اجتماعی را خواهیم دید که تنها کاراکتر مرد قصه من هستم و سه بازیگر زن دارد که خانم مینا جعفرزاده نقش مادرم را ایفا می‌کند.»

وی ادامه داد: «در این سریال مخاطبان شکل و گریمی را از من خواهند دید که قطعا برای آنها این سوال را ایجاد خواهد کرد که این موضوع گره داستانی قصه است.»

بازیگر فیلم «دلبری» عنوان کرد: «بعد از سریال «مادرانه» تجربه یک سریال 13 قسمتی به نام «حانیه» ساخته سید جلال دهقانی اشکذری را داشتم که در دهه فجر پخش شد و بعد از آن دیگر نقشی در تلویزیون نداشتم. پیشنهادهایی هم برای بازی در سریال‌های ماه مبارک رمضان داشتم که به دلیل تکرار نقش‌ها و عدم جذابیت برای خودم قبول نکردم.»

وی در پایان و پاسخ به این پرسش که آیا در کارهایش با تلویزیون به مشکل مالی و پرداخت نشدن دستمزد مواجه نشده است، ضمن بیان اینکه «اگر پیشنهاد سریال یا فیلمی را به خاطر پول یا هر مساله دیگری قبول کنم، قطعا شب خوابم نمی‌برد»، گفت: «سازمان صدا و سیما همیشه از لحاظ مالی تحت فشار است اما شکر خدا، من هیچ‌گاه مشکل مالی با آنها نداشتم و هر زمان که در تلویزیون کار کردم با کسانی بود که خوش حساب بوده‌اند. شاید دیر یا زود شده است اما هیچ وقت پیش نیامده که من پول نگرفته باشم.»

منبع:انا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید