Performancing Metrics

مسی شخصیت مارادونا را ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 362442
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 21:45
ساچی:
آریگو ساچی معتقد است لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی شخصیت دیگو مارادونا را ندارد.

ساچی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آریگو ساچی سرمربی سابق میلان و تیم میلی ایتالیا معتقد است دیگو مارادونا به مراتب بازیکن بزرگتری نسبت به لیونل مسی بود و فوق ستاره بارسلونا شخصیت قدرتمند هموطن خود را ندارد.

مسی یکی از بازیکنانی است که افتخارات فردی زیادی دارد و توانسته همراه بارسلونا نیز جام های زیادی را کسب کند و به همین خاطر با دیگو مارادونا مقایسه می‌شود. در این بین آریگو ساچی گفت: مسی در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است ولی او شخصیت قدرتمند مارادونا را ندارد. مارادونا می توانست در همه جای زمین بازی کند و در ایتالیا و اسپانیا توانست تفاوت‌های زیادی را رقم بزند. یک بار زمانی که هدایت میلان را بر عهده داشتم، برابر تیم مارادونا بازی کردیم. بازی با تساوی صفر بر صفر در جریان بود و تیم من کنترل بازی را کاملا در اختیار داشت تا اینکه مارادونا به بازی آمد. به یکباره تمام تیم ما را به هم ریخت و توانست پاس گل تیمش را فراهم کند. آن بازی را باختیم. هیچوقت ندیده بودم یک بازیکن تا این حد برای تیمش موثر باشد و تفاوت ها را رقم بزند.

یکی از انتقادهایی که از مسی می شود این است که هیچوقت نتوانست به رکورد مارادونا در تیم ملی آرژانتین برسد. مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ توانست همراه تیم ملی کشورش عناون قهرمانی در جام جهانی را بدست آورد ولی مسی تاکنون نتوانسته است همراه تیم ملی آرژانتین افتخاری را در کارنامه فوتبالی خود داشته باشد.  

ساچی در ادامه گفت: آرژانتین نمی‌تواند تنها به یک بازیکن متکی باشد. آنها باید برنامه داشته باشند؛ چیزی که در بازی هایی که من از این تیم دیدم فاقد آن بوده است. مسی نیز به تنهایی نتوانسته است برای تیمش موثر باشد.  یک بار هم به سیلویو برلوسکونی گفتم یک بازیگر بزرگ چون رابرت دنیرو، جرج کلونی و جک نیکلسون هم نمی‌تواند بدون یک فیلنامه خوب نمایش بی نظیری داشته باشد. فوتبال هم همین شکل است. ۱۱ بازیکن باید با انگیزه در خدمت تیم باشند و بتوانند فلسفه مربی شان را در زمین پیاده کنند.  روحیه تیمی و برنامه و تاکتیکی از اهمیت زیادی برای آنمها برخوردار است.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید