Performancing Metrics

گرفتن یک امتیاز از قهرمان دو دوره جام حذفی کار کمی نیست | اتاق خبر
کد خبر: 362446
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 22:42
فرکی:
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مهدی رجب‌زاده مثل همیشه شرایطی را رقم زد که با یک ضربه ایستگاهی به سادگی سه امتیاز بازی را پراند.

حسین فرکی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین فرکی پس از تساوی مقابل تیم ذوب آهن اظهار کرد: بازی خوبی بود و به علت باخت هر دو تیم در هفته گذشته با انگیزه بالایی به این میدان آمده بودند و هر دو سعی در گرفتن سه امتیاز داشتند.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم بسیار خوب، ‌ قهرمان دو دوره جام حذفی و باشگاه مطرح ایران در آسیا است. پس جلوی چنین تیمی ما با تفکر تیمی وارد بازی شدیم و توانستیم خوب بازی را اداره کنیم.

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: ضربه ایستگاهی رجب‌زاده که نشان می‌دهد او همواره می‌تواند شرایط مهمی را رقم بزند، موجب شد تا ما به سادگی سه امتیاز را از دست بدهیم و در واقع سه امتیاز را رجب‌زاده با یک ضربه آزاد حساب شده از دست ما پراند.

فرکی ادامه داد: ما برای بازی نیازمند زمان بیشتری هستیم تا بتوانیم تیم هماهنگی را جمع کنیم و باید در دو بازی پیش‌رو تا قبل از تعطیلات، امتیازات کامل را کسب کنیم.

فرکی خاطرنشان کرد: تیم‌های امسال همگی به دنبال سهمیه نایب قهرمانی و قهرمانی هستند و ما باید با صبر و حوصله برای یکی از این  عناوین گام برداریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید