Performancing Metrics

فحاشی تماشاگران علیه منصوریان را محکوم می‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 362457
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395 - 00:53
باشگاه استقلال خوزستان:
سرپرست تیم استقلال خوزستان با بیان اینکه هوادارانی که علیه سرمربی استقلال تهران فحاشی کردند قطعا هواداران واقعی استقلال خوزستان نیستند عنوان کرد: این حرکات را محکوم می‌کنیم.

استقلال و استقلال خوزستان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهمن روشنایی در پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برد ارزشمندی را با توجه به اینکه استقلال تهران تیمی بسیار قدرتمند و دارای کادر فنی قوی بود، کسب کردیم. بازیکنان ما و به خصوص کادر فنی ما، تلاش بسیاری کردند تا بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. پورموسوی چندین سال کمک اول سرمربی تیم در باشگاه بود و کسی بود که 5 سال همراه بود و  اکنون نیز کاملا بر اوضاع تیم مشرف است. بازیکنان نیز با پیروی از نقطه نظرات و تاکتیک‌های وی به یاری خدا توانستند به خوبی از پس این بازی بربیایند.

وی در ادامه درخصوص بخشش مهدی رحمتی پیش از این بازی گفت: این موضوع چیزی بود که دست ما نبود و تمام آن به کمیته استیناف و کمیته انضباطی مربوط می‌شود. ما نیز از این مسئله و این رای می‌گذریم و همگان شاهد بودند که ما هیچ اعتراضی هم به این موضوع نکردیم. آن‌ها تصمیم گرفتند و ما قبول کردیم.

سرپرست تیم استقلال خوزستان درخصوص فحاشی‌هایی که در این دیدار علیه علیرضا منصوریان از سوی برخی هواداران صورت گرفت نیز خاطرنشان کرد: این کار درستی نیست چرا که ورزشگاه مکانی است که مردم و فوتبال‌دوستان در آنجا می‌نشینند تا از دیدن یک بازی لذت ببرند و این حرکات، حرکات درستی نیست. کسانی که این فحاشی‌ها را صورت دادند، قطعا تماشاگران منتسب به تیم ما نبودند و من به شخصه و هم از طرف باشگاه این حرکت را محکوم می‌کنم و امیدوارم در آینده دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

وی بیان کرد: من به همراه آقای پورموسوی پس از دیدن این حرکات به سمت تماشاگران رفتیم و از آن‌ها خواستیم که سعه صدر داشته باشند و به کسی توهین نکنند تا خدای نکرده جریمه‌ای از سوی کمیته انضباطی برای ما در نظر گرفته نشود. خود آقای یثربی مسئول برگزاری مسابقه نیز در این صحنه‌ها حضور داشت و به عینه دید که ما چقدر تلاش کردیم تا تماشاگران توهین نکنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید