Performancing Metrics

راه‌اندازی ۳ فروند آمبولانس هوایی | اتاق خبر
کد خبر: 362546
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395 - 13:55
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: آمبولانس‌های هوایی با سه فروند هواپیما و ظرفیت حمل ۱۰۲ بیمار راه‌اندازی شده است.

اتاق خبر: رضا جعفرزاده‌ با اعلام این خبر اظهارداشت: این آمبولانس‌ها با سه فروند هواپیما از جمله ایلوشین، آنتونف‌ و چلنجر هر کدام به ترتیب با ظرفیت ۸۰، ۲۰ و ۲ تخت، قابل بهره برداری است.

وی افزود: از خصوصیات این آمبولانس پذیرش بیماران با تخت همراه و امکان نصب سیستم اکسیژن مخصوص و دستگاه احیا بیمار و همراهی تیم پزشکی هوایی و پرستاران هوایی متخصص با رعایت دستورالعمل های عملیاتی مخصوص حمل بیمار خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری‌ با بیان اینکه با این هواپیماها می‌توان بسیاری از مناطق محروم کشور را تحت پوشش قرار داد، گفت: توان عملیاتی این هواپیما در شرایط بحران از قبیل سیل، زلزله و تصادفات و آتش‌سوزی ها، ویژه و تعیین کننده است.

جعفرزاده با بیان اینکه سوار شدن بیماران با تخت بر این هواپیماها از دیگر ویژگی های این آمبولانس های هوایی است گفت: شرکت‌ هواپیمایی پویا قراردادی را برای حمل بیمار با وزارت بهداشت و درمان مبنی بر بهره‌برداری از این هواپیماها منعقد کرده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید