Performancing Metrics

حمایت دولت از 7 هزار کارفرما بدهکار خوش حساب مازندران | اتاق خبر
کد خبر: 362678
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 04:48
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب ازسوی این سازمان به اجرا درآمده است و هفت هزار کارفرما در استان مشمول این طرح می شوند.

اتاق خبر:سید علی اصغر محمودی روز سه شنبه افزود: سازمان تامین اجتماعی طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب را از اواخر خرداد امسال آغاز کرد و تا 27 شهریور سال جاری ادامه دارد.
وی ادامه داد : 48 هزار کارفرما در مازندران چهار هزار و 800 میلیارد ریال به تامین اجتماعی مازندران بدهکار هستند و این استان بعد از شرق تهران بزرگ ، اصفهان و خراسان رضوی از نظر تعداد بدهکاری کارفرمایان در مرتبه چهارم است.
تامین اجتماعی مازندران تعداد کارفرمایان این استان را 110 هزار نفر اعلام کرد .
***کارفرمایان بدهکار خوش حساب را بشناسیم
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: براساس تعریف این طرح، کارفرمای خوش حساب به کارفرمایی گفته می شود که در بازه زمانی 18 ماهه قبل از بروز مشکل حداقل در 16 ماه، حق بیمه کارکنان کارگاه خود را به موقع پرداخت کند .
وی ادامه داد : واحدهای فعال تولیدی ، صنعتی و خدماتی که براثر حوادث غیر مترقبه ، تحریم های اقتصادی ظالمانه و نوسانات ارزی که در دوره مشخص منجر به تعطیلی موقت یا رکود فعالیت یا نیمه فعال شدن آنها شده است، مشمول طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب می شوند.
محمودی با اشاره به اینکه میزان بخشودگی 50 تا 100درصدی برای جرایم این بدهکاران لحاظ می شود ، ادامه داد : براساس میزان تقسیط بدهی و انتخاب مدت زمان اقساط ، بدهکاران مشمول این بخشودگی می شوند .
وی افزود: فراخوان کارفرمایان بدهکار از طریق شعب تامین اجتماعی مازندران انجام شد تا از مزایای این طرح برخوردار شوند .
مازندران سه هزار واحد تولیدی و صنعتی با 60 هزار نیروی کار دارد .
یک میلیون و 850 هزار نفر معادل 59 درصد جمعیت مازندران زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

منبع: ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید