Performancing Metrics

خطیبی: داور بازی ضربه پنالتی به نفع ماشین سازی را نگرفت | اتاق خبر
کد خبر: 362685
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 05:46
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با انتقاد از نحوه قضاوت محسن ترکی، گفت: داور این بازی یک ضربه پنالتی به نفع تیم ما را نگرفت در این صحنه مدافع تیم حریف، سامان نریمان جهان را در محوطه جریمه سرنگون کرد.

اتاق خبر:رسول خطیبی دوشنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی با گسترش فولاد، افزود: در نیمه دوم نیز گل سالم سامان نریمان آفساید گرفته شد که به نظر برخی از کارشناسان آفسایدی در صحنه مزبور وجود نداشت.
وی ادامه داد: هر چند ترکی از داوران بسیار خوب فوتبال ایران است اما باید پذیرفت که بهترین ها نیز در فوتبال دچار اشتباه می شوند.
خطیبی، بازی ماشین سازی و گسترش فولاد را مهیج و خوب توصیف کرد و افزود: تیم ما در این بازی و به خصوص نیمه اول بازی بسیار خوب و تهاجمی از خود نشان داد و با توجه به آنالیز خوب بازی های گسترش فولاد نقاط قوت آنها را کور کرده بودیم و اگر مهاجمان ما در زدن ضربات آخر دقت کافی داشتند، در همان نیمه اول کار را تمام می کردیم.
وی ، اخراج مهاجم ماشین سازی را یکی از دلایل عقب کشیدن تیم خود در نیمه دوم دانست و گفت: متاسفانه داور در دادن کارت زرد اول به پاکدل دچار اشتباه شد و به جای این که به مدافع حریف کارت نشان دهد به بازیکن ما کارت داد و پس از 30 ثانیه نیز وی را با دادن کارت زرد دوم از زمین اخراج کرد.
خطیبی ، از تلاش بازیکنان خود در این بازی ابراز رضایت کرد و با بیان این که تیم حریف برای فصل جدید برای آسیایی شدن بسته شده است، گفت: نفرات ما به خوبی مقابل حریف ظاهر شدند .
وی با اشاره به حضور آندو تیموریان در نیمه دوم ، گفت: در هر حال وی از مصدومیت به تازگی رها شده و در 45 دقیقه ای که در زمین حضور داشت راضی کننده بود و اگر بازیکن ما اخراج نیز نمی شد، برنامه داشتیم تا از وی استفاده کنیم اما اخراج مهاجم ما باعث شد زودتر از آندو بهره بگیریم.
خطیبی از میزبانی باشگاه گسترش فولاد به نیکی یاد کرد و با قدردانی از تلاش مسئولان این باشگاه، اظهار کرد: همه چیز در این بازی خوب بود و از هواداران ماشین سازی نیز تشکر می کنم که تا آخرین دقایق بازیکنان خود را مورد حمایت قرار دادند.
دیدار تیم های همشهری ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید