Performancing Metrics

50 خدمت ستاد اقتصاد مقاومتی به مدیریت چهارمحال و بختیاری تفویض شود | اتاق خبر
کد خبر: 362701
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 08:11
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری پیشنهاد کرد: 50 عنوان خدمت ستاد اقتصاد مقاومتی به مدیریت استان تفویض شود.

اتاق خبر:سیامک سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در کارگروه تفویض اختیار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای تسهیل در خدمات رسانی مطلوب به مردم پیشنهاد شد تا ستاد اقتصاد مقاومتی اختیار تصمیم گیری در خصوص 50 عنوان خدمت را به مدیریت استان واگذار کند.
وی افزود: افزایش رفاه مردم، تسهیل در امور، افزایش قدرت مدیران استانی، کاهش در رفت و آمد سرمایه گذاران، صرفه جویی در زمان، بازدهی بیشتر فعالیت ها، آشنایی بهتر مدیران استانی با تمامی ظرفیت ها، پتانسیل ها و مزیت های منطقه و توجه بیشتر به امور کارشناسی از مهمترین دستاوردهای تفویض اختیار برخی امور به مدیریت استان محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: اکنون اختیار تصمیم گیری در خصوص بسیاری امور به مدیریت استان واگذار شده و پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه کسب شده است.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست طی هفته جاری خدمات نیازمند تفویض اختیار در حوزه کاری خود را به استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کنند.
با تفویض اختیار تصمیم گیری در برخی امور از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور به مسئولان استانی می توان سرعت اجرا، تکمیل و بهره برداری بسیاری از طرح های استانی را افزایش داد.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید