Performancing Metrics

ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه است | اتاق خبر
کد خبر: 362709
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 09:29
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ایران اسلامی به این باور رسیده اند که ملت ایران هیچگاه دست از پشتیبانی و حمایت ازولایت فقیه برنمی دارد.

اتاق خبر:این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در آیین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان با برنامه ریزی های کارشناسی می خواهند عوامل و عناصر ماندگاری انقلاب را از بین ببرند، گفت: سبزپوشان سپاه در نقاط مختلف کشور به عنوان پاسبانان اصلی نظام اسلامی وظیفه دارند ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل را درک کرده و در راستای گسترش گفتمان مترقی انقلاب گام های اساسی بردارند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: بقای انقلاب اسلامی در گرو تقویت اتصال امت با ولایت است و این مهم سفارش شهدا است و هر کس در هر لباس در عمل به آن ضعیف شد، در جبهه دشمن است.

حاجی صادقی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی عشق و علاقه ملت به امام راحل و مقام معظم رهبری را به خوبی درک کرده اند و به این باور رسیده اند که ملت ایران هیچگاه دست از پشتیبانی و حمایت ازولایت فقیه برنمی دارد، از این رو تحریف مکتب امام و انقلاب اسلامی را در دستور کار خود دارند.
وی توضیح داد: تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری انتخاب ملت ایران است که بارها در مناسبت های مختلف نشان دادند که همیشه پشتیبان راستین حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود.
حاجی صادقی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه مهمترین عامل ناکامی استکبار در مقابله با ایران اسلامی است و ولایت معیار سنجش اعمال و رفتار ملت همیشه در صحنه ایران است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه الگوی حکومتداری اسلامی به برکت امام راحل، فضایی سرشار از امید و نشاط را در بین ملت های آزاده جهان گشود ادامه داد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی منشوری نجات بخش برای ملت های تحت ستم و آزادی خواه است.
وی افزود: ولایت فقیه مایه برکت و سرمایه ارزشی و هویتی نظام اسلامی است و امروز مردم و مسئولان با تمسک به این ذخیره معنوی و فکری عظیم توانسته اند بر توطئه های دشمنان فایق آمده و سربلند باشند.
حاجی صادقی در پایان سخنانش علت هراس استکبار جهانی و متحدانش از ایران را بیداری اسلامی با راهبری ولایت فقیه توصیف و تاکید کرد: با وجود چنین سرمایه ای هیچ قدرتی توان دست اندازی بر کشور و انحراف فکری مردم را ندارد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدولی رضوی راد به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی منصوب و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمد ذبیحی تجلیل شد.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید