Performancing Metrics

دیدار سختی مقابل گسترش فولاد خواهیم داشت | اتاق خبر
کد خبر: 362792
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 16:18
برانکو:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز سخت خواهد بود.

برانکو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: درباره دروازه‌بان 19 ساله‌ای که امروز به تمرین آمده باید بگویم او به صورت تستی در تمرین‌های ما حاضر است و تا آخر هفته با ما تمرین خواهد کرد.

او در ادامه درباره وضعیت محمدامین آرام طبع هم گفت: او چند روزی است که تمرین‌هایش را آغاز کرد و با ما تمرین می‌کند.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار پرسپولیس مقابل گسترش فولاد  تبریز هم گفت: مسلما بازی سختی پیش روی ماست. گسترشی‌ها تیم خودشان را تقویت کرده‌اند و واقعا تیم خوبی هستند.

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره کیفیت البسه پرسپولیس هم گفت: من نباید به این سوال جواب بدهم. باشگاه باید درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند.

برانکو درباره اشتباهات داوری هم گفت: اشتباهات داوری وجود دارد و یک اتفاق است که رخ می‌دهد. واقعا از این موضوع ناراحت شدم. البته به خاطر هواداران واقعا متاسفم که چنین اتفاقاتی رخ داد. هواداران ما 90 دقیقه تیم را تشویق کردند اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که خوشایند نبود. ما واقعا بهتر از فولاد بازی کردیم.

او درباره اینکه آیا پرسپولیس دروازه‌بان زیر 23 سال جذب می‌کند یا خیر، گفت: ما کارهای جذب گلر را تقریبا نهایی کرده‌ایم. دروازه‌بان بالای 23 سال جذب می‌کنیم زیرا دروازه‌بان ما باید تجربه لازم را داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که از رامین رضاییان ناراحت هستید، گفت: من از رضاییان ناراحت نیستم که او را ببخشم. واقعیت این است که ما برای او جایی نداریم. لیست ما پر شده است. او خودش تصمیم گرفت که آینده فوتبالش را در جای دیگری رقم بزند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید