Performancing Metrics

۲۲۷خریدهزار تن گندم از کشاورزان زنجانی | اتاق خبر
کد خبر: 362817
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 18:19
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت:تاکنون ۲۲۷ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی گندم خریداری شده و تا پایان زمان خرید این میزان به ۳۰۰ هزار تن می رسد.

اتاق خبر: حسین جعفری  در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، افزود: مطالبات کشاورزان استان زنجان ۲۵۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۴۶۰ میلیون تومان مطالبات کشاورزان  زنجانی پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تاکنون ۲۲۷ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی گندم خریداری شده و تا پایان زمان خرید این میزان به ۳۰۰ هزار تن می رسد.

جعفری با بیان اینکه تولید گندم در استان زنجان ۳۰ درصد رشد داشته است، گفت: مطالبات کلزاکاران در استان زنجان به صورت کامل پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به خرید محصول جو از کشاورزان زنجانی، گفت: در سال زراعی جاری چهار هزار و ۵۰۰ تن محصول جو از کشاورزان خریداری شده که روند فروش آن نیز در بورس محصولات کشاورزی در حال انجام است و طی هفته آینده نیز سه هزار تن محصول جو از کشاورزان استان زنجان خریداری خواهد شد.

جعفری  افزود: یکی از سیاست های وزارت کشاورزی کشت و تولید گیاهان دارویی است و در این میان حمایت های لازم انجام گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در استان زنجان ۵۸ گونه گیاهی وجود دارد که اگر این گیاهان دارویی صادر شود خوب است.

جعفری تصریح کرد: صنعت گیاهان دارویی صنعت سود آوری است و اگر صادرات مواد خام نباشد در سود آوری و اقتصاد استان بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل انجمن گیاهان دارویی در استان زنجان گفت: تشکیل این انجمن بسیار خوب است و باید در این میان از ظرفیت اساتید خوب دانشگاه زنجان در این انجمن استفاده کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در زنجان ۱۲۸ رقم از گیاه آویشن جمع آوری شده است، گفت: استان زنجان دارای بزرگترین کلکسیون گیاه آویشن کشور است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید