Performancing Metrics

بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی است | اتاق خبر
کد خبر: 363107
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 17:50
وزیر کشور گفت: بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی و عزم جدی دولت تدبیر و امید در تحقق این سیاستها، در سفرهای استانی از نزدیک از برخی واحدهای صنعتی و تولیدی بازدید می کنیم.

اتاق خبر: عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت الکترو کویر یزد در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم پرتلاش و شهیدپرور استان یزد افزود: در این بازدیدها در جریان فعالیتها و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی قرار می گیریم و پس از بررسی در راستای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.
وی ادامه داد: جوانان و فعالان اقتصادی کشورمان نشان داده اند هرجا تجربه و تبحر در کنار علم و تکنولوژی قرار گیرد می توانیم گامهای موثری برای پیشرفت و توسعه کشور برداریم.
وی تصریح کرد: اگر انگیزه واقعی و در کنار آن علم و تکنولوژی باشد می توانیم به همه جا دسترسی و در همه عرصه ها حضور داشته باشیم.
وزیر کشور گفت: کارخانه الکتروکویر یزد نیروی انسانی جوان و پرتوانی دارد و امیدواریم به افق های روشنی که برای خود در سطح منطقه و بین المللی دارند دست یابند.
شرکت الکترو کویر سالانه چهار هزار عدد تابلوهای فشار متوسط و ضعیف برق تولید و به کشور های کنیا، سوریه، عراق و قطر صادر می کند.
رحمانی فضلی پس از بازدید از شرکت الکتروکویر بر تربت آیت الله محمد صدوقی سومین شهید محراب حاضر و به مقام شامخ این شهید محراب ادای احترام کرد.
وزیر کشور سپس با حضور در دفتر آیت الله محمدرضا ناصری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد.
حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور بیش از یکصد نفر از فعالان اقتصادی و صنعتی استان، نشست با فعالان بخش اقتصادی و افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر کشور به این استان خواهد بود.

منبع: ایرنا

95102

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید