Performancing Metrics

مدیرعامل خدمات حمایتی کشاورزی: یارانه بخش کشاورزی ناچیز است | اتاق خبر
کد خبر: 363122
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 19:35
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: سالانه 250 میلیارد ریال یارانه برای کشاورزی در نظر گرفته می شود که بسیار ناچیز است.

اتاق خبر:یزدان سیف چهارشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هرمزگان در بندرعباس با اشاره به نقش مهم بخش کشاورزی در رشد و توسعه اقتصادی، تاکید کرد: باید برای خدمات دهی به کشاورزان از شیوه های علمی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه یکی از شرکت های مهم که نقش بسیاری در کیفیت بخشی به فعالیت های کشاورزی دارد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی است، گفت: 75 درصد اهداف این شرکت وابسته به تامین نهاده های مورد نیاز بهره برداران است.
سیف تامین نهاده های کشاورزی، ارتباط با کشاورزان با هدف آشنایی با نیازهای آنها و استفاده از دانش روز را از مهمترین برنامه های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عنوان کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز در این مراسم گفت: تامین نهاده ها از جمله کود و بذر و تامین ماشین آلات مورد نیاز کشاورزان می تواند نفش مهمی در سرعت بخشیدن به فعالیت های کشاورزی داشته باشد.
ناصر حیدری پوری ضمن تشریح ظرفیت های کشاورزی استان، بیان کرد: در بخش مکانیزاسیون ضریب بسیار پایینی داریم و باید با برنامه ریزی این ضریب را ارتقاء دهیم.
وی افزود : شرکت خدمات حمایتی کشاورزی می تواند با فراهم کردن به موقع نهاده ها و ماشین آلات مورد نیاز بهره برداران در کاهش هزینه های تولید و کیفیت بخشی به فعالیت های کشاورزی نقش آفرینی کند.
در این مراسم فرزاد استاد به عنوان سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هرمزگان معرفی و از خدمات سید حسن حسینی زیارتی قدردانی شد.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید