Performancing Metrics

واگذاری 8000 سند مالکیت املاک بنیاد مستضعفان به اهالی شهرستان شاهین دژ | اتاق خبر
کد خبر: 363123
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 19:43
سند مالکیت 8000 قطعه از املاک بنیاد مستضعفان با حضور محمد سعیدی کیا رئیس سازمان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی روز چهارشنبه طی آیینی در مسجد جامع شاهین دژ به مردم این شهرستان جنوبی آذربایجان غربی واگذار شد.

اتاق خبر:رئیس سازمان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این آیین با اشاره به واگذاری رایگان این اسناد و املاک گفت: این املاک شامل 149 هزار متر مربع زمین و ملک بود که مردم محلی در آنها ساکن و یا مشغول کشاورزی و فعالیت اقتصادی بودند که در قالب هشت هزار سند مالکیت به واجدان شرایط واگذار شد.
محمد سعیدی کیا افزود: از این اسناد 5300 مورد تا کنون واگذار شده و مابقی نیز به تدریج واگذار می شود.
وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان در جهت رفع مشکلات مردم این طرح را اجرا می کند تا اشخاصی که در این املاک مشغول فعالیت هستند، بتوانند از تسهیلات بانکی و سایر تسهیلات اقتصادی استفاده کنند.
سعیدی کیا با اشاره به محرومیت های شهرستان شاهین دژ و با بیان پتانسیل های اقتصادی و فرهنگی این شهرستان بیان کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای حمایت از هر گونه طرح کارآفرین اعلام می کند و هر طرح که قابلیت و توجیه اقتصادی داشته باشد، از حمایت لازم از سوی بنیاد مستضعفان برخوردار خواهد شد.
فرماندار شهرستان شاهین دژ نیز در این مراسم با تقدیر ویژه از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: واگذاری اسناد مالکیت بسیاری از مشکلات مردم این شهرستان را برطرف کرده و انگیزه لازم در جهت فعالیت اقتصادی بهتر و بیشتر را در آنها ایجاد کرده است.
حسین عباسی در ادامه گفت: شهرستان شاهین دژ دارای پتانسیل های اقتصادی و فرهنگی و گردشگری بسیاری است که با توجه و عنایت بنیاد مستضعفان بستر لازم جهت رشد و توسعه این شهرستان فراهم خواهد شد.
امام جمعه شهرستان شاهین دژ نیز این مراسم، واگذاری املاک به واجدان شرایط شهرستان را موجب همدلی و همبستگی بیشتر مردم شهرستان دانست.
حجت الاسلام نقی باقری گفت: این کار بنیاد مستضعفان نشان از نیت آنها در جهت رفع مشکلات مردم دارد.
وی با اشاره به مشکلات مردم شهرستان شاهین دژ خواهان حمایت و مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راه محرومیت زدایی از این شهرستان شد.
در این مراسم همچنین صفر زاده معاون توسعه نیروی انسانی استاندار آذربایجان غربی اجرای طرح واگذاری اسناد مالکیتی در شهرستان شاهین دژ را گامی مهم در جهت توسعه این شهرستان دانست.
مراسم واگذاری عرصه و اعیان شهرستان شاهین دژ در مسجد این شهرستان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
شهرستان شاهین دژ با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید