Performancing Metrics

قاتل را شناسایی کنید | اتاق خبر
کد خبر: 363201
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1395 - 03:20
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ارتکاب جنایت توسط سارقی در خیابان ابوذر پایتخت، از شهروندان خواست تا پلیس را در شناسایی این قاتل یاری کنند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از شهروندان خواسته شده تا در صورت شناسایی و داشتن هرگونه اطلاعات در مورد این فرد با شماره تلفن 51055429 اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ تماس بگیرند.
بر اساس گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت 16 دهم اسفندماه سال گذشته وقوع یک فقره سرقت منجر به جنایت در خیابان ابوذر – 12 متری جنوبی شهید شهسوار حقیقی به کلانتری 161 ابوذر اعلام شد.
این گزارش حاکی است با حضور مأموران در محل مشخص شد که پیرمردی 76 ساله بنام «حبیب الله خسروی» در حین درگیری با سرنشین یک دستگاه خودرو پراید که اقدام به سرقت از یک ساختمان نیمه ساز کرده بود، به قتل رسیده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
*اظهارات شاهدان صحنه جنایت
شاهدان در اظهاراتی مشابه گفتند که مقتول با اطلاع از سرقت یک دستگاه فرزسنگ توسط فردی ناشناس از داخل یک ساختمان نیمه ساز، اقدام به تعقیب وی کرده و سارق پس از ارتکاب سرقت و خروج از ساختمان، سوار یک دستگاه خودرو پراید سواری به شماره انتظامی ایران 88 - *** د 42 شده و اقدام به فرار می کند که در این زمان مقتول از پنجره ی سمت شاگرد راننده آویزان می شود.
بنا بر اظهارات شاهدان مزبور سارق با انجام حرکات مارپیچ و ایجاد تصادف عمدی با تعدادی از خودروهای پارک شده در محل باعث مصدومیت و نهایتا رها شدنِ مقتول از خودرو و برخورد شدیدبا زمین از ناحیه سر و مرگ وی می شود و بلافاصله پس از آن نیز به سرعت از محل متواری می شود.
براساس این گزارش با شناسایی خودرو پراید سواری به شماره انتظامی مشخص، کارآگاهان به محل سکونت صاحب خودرو در منطقه خانی آباد – 20 متری میعاد مراجعه و در تحقیقات مشخص شد که خودرو پراید مذکور در هشتم اسفند سال گذشته یعنی دو روز قبل از وقوع جنایت از مقابل منزل صاحب خودرو سرقت شده است.
در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی دقیق دوربین های مداربسته محل وقوع سرقت خودرو و بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از شاهدان صحنه جنایت کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر فردی حدودا 40 ساله با شلوار جین آبی و لباس مشکی شدند که پس از سرقت پراید اقدام به سرقت منجر به جنایت از ساختمان نیمه ساز کرده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی و برای شناسایی و دستگیری متهم پرونده دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055429 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.منبع: ایرنا

94104

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید